Pomimo tego, że Ragnarok będzie dopiero drugą grą z serii, która czerpie z mitologii nordyckiej, to jednak zakończy ten nurt.
Wiele informacji na ten temat wyciągnął zapalony miłośnik serii i Youtuber Kaptain Kuba. Wywiad ten w całości możecie zobaczyć poniżej. W wywiadzie Kuba zapytał reżyserów God of War, Cory’ego Barloga i Erica Williamsa, o przyszłość serii. W nieco nieoczekiwanej odpowiedzi Barlog ujawnił uzasadnienie zakończenia nordyckiej fabuły, zresztą zobaczcie sami:
Myślę, że jednym z najważniejszych powodów jest to, że pierwsza gra zajęła pięć lat, druga gra, nie wiem ile to zajmie, ale po prostu rzucę, że zajmie to pewnie podobny czas. Dobrze, a potem, jeśli myślisz, „wow trzecią w tym samym czasie, mówimy więc o okresie prawie 15 lat dla jednej historii i czuję, że jest po prostu zbyt rozciągnięte.
Czuję, że prosimy o zbyt wiele. Faktyczne ukończenie tej historii, które trwa tak długo, wydaje się zbyt długie. Biorąc pod uwagę to, w jakim miejscu był zespół i gdzie był Erik z tym, co chciał zrobić, pomyślałem spójrz, myślę, że możemy to zrobić w drugiej historii. Większość tego, co staraliśmy się zrobić od początku, to opowiedzenie czegoś o Kratosie i Atreusie, że sednem silnika opowieści jest tak naprawdę relacja między tymi dwiema postaciami, a złożoność promieniuje jak fale w stawie.
Moglibyśmy zrobić z niego ocean i sprawić, że te fale rozchodzą się na tysiące mil, ale czy to konieczne i czy jest to korzystne? Czy też czujemy, że po prostu się to rozwleka, fale są zbyt daleko od siebie, a ty tak jakby trochę przestajesz śledzić fabułę.
Cory Barlog
God of War Ragnarok ma zostać wydany w 2022 roku. Jeśli śledzisz naszą stronę na pewno czytałeś już powiązane artykuły. A poniżej znajdziecie obiecany wywiad Kaptain Kuby, miłego oglądania!
Źródło: twinfinite
Dodaj komentarz