Dyrektor generalny Eric Williams zdradził szczegóły stojące za decyzją o takim a nie innym wizerunku Thora w kolejnej odsłonie God of War.
Kratos i jego syn Atreus napotkają kolejnych członków panteonu nordyckiego i wiemy na pewno, że Thor będzie jednym z nich. Pod koniec poprzedniej części gry Thor, legendarny bóg piorunów, przybył niezapowiedziany do drzwi wejściowych naszych bohaterów. Nowy Thor z nadchodzącego God of War: Ragnarok jednak z pewnością podzielił graczy. Wszyscy znamy upartego i umięśnionego Thora ze świata Marvela lub innych mediów, na rzeźbach kończąc. Studio Santa Monica przyjęło inne podejście do popularnej mitologicznej postaci. Dziennikarz serwisu gameinformer odbył rozmowę z reżyserem God of War: Ragnarok Ericem Williamsem i dyrektorem kreatywnym Corym Barlogiem o tym, jak przedstawiono Asgardianina w nowej grze i dlaczego zespół zdecydował się na jego zaokrągloną sylwetkę.
Cóż, nie wiem, po prostu chcemy, żeby był dużym chłopcem, wiesz. Interpretacja Marvela to jedno. To interesujące. Chcieliśmy, wiesz, trochę głębiej zagłębić się w samą mitologię. Bycie boskim polega na obecności i chociaż ta wersja Thora nie wygląda jak wyrzeźbiony model prezentujący bieliznę, jego cechy mocy i intensywności są nie mniej skuteczne. [Ludzie większej postury] są obecni natychmiast. I to nie zawsze z powodu mięśni. Wiesz, oni po prostu są jak ludzka ściana. Więc to jest ściana Boga, wiesz, i dlatego to było bardzo ważne”.
Eric Williams – dyrektor generalny God of War: Ragnarok
„Myślę, że jest coś tak fantastycznego, że nie wszystko musi być koncepcją lśniącego, potężnego mięśnia, aby nadal być fantastycznym, potężnym i zastraszającym. [Przez potężną moc] Chciałem, żeby zachowywał się prawie jak duże dziecko, wiesz, jakbyś miał tyle mocy i potrafił robić te rzeczy, nie rozwijałbyś się. Po prostu nie musisz. Po prostu robisz to, co chcesz.
Cory Barlog – dyrektor kreatywny God of War: Ragnarok
To odświeżające widzieć postać, która zazwyczaj wygląda jak kolejna wersja Chrisa Hemswortha, a nie jest idealną sylwetką z Hollywood. Wielkie ciała są spotykane na porządku dziennym. Powinny być celebrowane, a także włączane do wszelkich mediów. Nie możemy się doczekać, aby zobaczyć więcej tego „dużego chłopca” w akcji. Ciekawe jest to, jak zostanie wpleciony w historię God of War: Ragnarok, nawet jeśli będziemy musieli go przedtem trochę poturbować!
Źródło: gameinformer
Dodaj komentarz