Cyberpunk 2077 nie przestaje być naprawiany przez CD Projekt RED. Na konsolach możemy pobrać łatę, uaktualniającą grę do wersji 1.05.
Cyberpunk 2077 na pewno nie może się pochwalić najbardziej bezproblemową premierą. Po wielu latach oczekiwań tytuł rozczarował wielu posiadaczy konsol minionej generacji, na których gra często gubi klatki i doczytuje tekstury na oczach naszej postaci. Twórcy zdają sobie sprawę z trudności, które dotykają ich dzieła i publikują kolejną aktualizację. Po pobraniu około 17 GB, będziemy mogli skorzystać z następujących poprawek:
Zadania
- Jackie nie znika już w trakcie zadań Bilet wstępu i Skok na głęboką wodę.
- Naprawiono błąd, wskutek którego nie można było wylądować helikopterem w zadaniu Operacja Firestorm.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Takemura nie dzwonił do V w zadaniu Przerwane milczenie.
- W zadaniu Numer jeden! ten sam dialog nie może już zostać wywołany wielokrotnie.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Delamain pojawiał się do góry nogami pod koniec zadania Delamain: Reanimacja.
- W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie dociera do vana.
- Szybka podróż przed starciem z Tyger Claws nie anuluje już postępu w zadaniu Stróże bezprawia.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający postęp w zadaniu Na rozdrożach jeśli został załadowany autozapis z przybycia Raffen Shiv.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie Gdy patrzysz w otchłań nie powiodło się ze względu na rozpoczęcie walki.
- Elizabeth Peralez nie jest już tak natarczywa jeśli jej oferta została odrzucona.
- Po opuszczeniu kliniki Viktora scena z Misty i Jackiem rozpoczyna się poprawnie.
- Dialogi Wakako nie blokują się już po zakończeniu zadania Mieszkanie nr 303.
- Odejście od Stefana w zadaniu Ekstremalne wrażenia nie uniemożliwia już otrzymywania połączeń od innych postaci.
- Poprawna interakcja z detonatorem Bricka jest już możliwa. Możesz go wysadzić. Lub dezaktywować. Jak uważasz.
- W trakcie zadania Skok na głęboką wodę windy otwierają się poprawnie.
- W zadaniu Kto sieje wiatr Saul poprawnie wysiada z samochodów.
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń po odejściu za daleko od Franka w zadaniu Kolega po fachu.
- Jackie poprawnie opuszcza fabrykę po zakończeniu walki w zadaniu Bilet wstępu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego posiłki Militechu nie pojawiały się jeśli gracz przejechał przez bramę za szybko w zadaniu Linia oporu.
- Przewijanie czasu w klubie, w trakcie zadania Na czarną godzinę nie skutkuje już problemami z postępem.
- Naprawiono problemy z rozpoczynaniem Kontraktu: ciepło, cieplej…
- Naprawiono błąd, wskutek którego gracz nie otrzymywał wiadomości i połączeń jeśli zadanie W topieli zostało porzucane w trakcie wykonywania go.
- Naprawiono błąd, wskutek którego rdzeń Delamaina mógł zostać zniszczony zanim gracz dotarł do pokoju, który go zawiera w zadaniu Delamain: Reanimacja.
- Naprawiono błąd, wskutek którego w zadaniu Skok na głęboką wodę Delamain mógł nie pojawić się pod Afterlife lub interakcja z nim nie była możliwa.
- Naprawiono błąd, wskutek którego cel zadania Miasto Snów mógł utknąć na „Porozmawiaj z Viktorem”.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający rozmowę z bramkarką przed Lizzie’s w zadaniu Cherchez la femme.
- Dodano opis zadania Delamain: Reanimacja do Dziennika.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zapis stanu gry, szybką podróż i rozmowę z innymi postaciami, jeśli załadowano zapis gry z aktywnym połączeniem od Franka w zadaniu Kolega po fachu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Panam nie dzwoniła z żadną inną sprawą dopóki zadanie Ostatnia przysługa nie zostało ukończone.
- Naprawiono błąd, wskutek którego Dum Dum podążał za V po zakończeniu zadania Bilet wstępu.
Rozgrywka
- Poprawiono czas reakcji NPCów chroniących się podczas walki.
- Poprawiono ilość strzałów potrzebnych do zabicia cywili w walce dystansowej.
Poprawki graficzne
- Naprawiono błąd, wskutek którego wizerunek Delamaina wyświetlał się ponad aktualnym rozmówcą w trakcie rozmów telefonicznych.
- Usta V nie pozostają już otwarte po wejściu do śluzy w zadaniu Daleko od domu.
- Naprawiono nachodzące na siebie elementy interfejsu.
- V jest teraz odrobinę skromniejszy w menu Ekwipunku po 6-miesięcznym montażu z Night City 😉
- NPCe pojawiają się teraz szybciej na terenie zadania Umarł boss, niech żyje boss.
- Dodano trochę ciepła do HDR.
- Naprawiono NPCe w „pozie T’ w zadaniach Podejrzenie przestępczości zorganizowanej: Fabryka nielegalnych doznań i Kontrakt: Zabawy z bronią.
- Naprawiono błąd, wskutek którego po sesji braindansu można było utknąć w widoku z trzeciej osoby bez głowy.
- Ikony tłumików poprawnie wyświetlają się w Ekwipunku.
Interfejs
- Naprawiono błąd, wskutek którego celownik broni nie znikał z ekranu.
- Menu Ekwipunku nie zamyka się już natychmiast po otwarciu go po raz pierwszy po opuszczeniu samochodu.
- Naprawiono błąd, wskutek którego po wejściu w terminal z szybką podróżą przycisk w prawym górnym rogu, zachęcający do otwarcia Dziennika, nie działał.
Wydajność i stabilność
- Liczne poprawki stabilności, w tym zawieszania się gry.
Różne
- Pozaekranowe eksplozję mają teraz dźwięk.
Konsole
- Poprawiono ostrość obrazu przy włączonej aberracji chromatycznej i ziarnie filmowym.
- Ustawienia nie powinny się już resetować do domyślnych po kilku restartach gry.
- Naprawiono błędy wizualne w trakcie przejścia między zadaniami Skok na głęboką wodę i Operacja Firestorm.
- Poprawiono wygląd niektórych pojazdów.
- [Xbox] Rozpoczęcie walki gdy akcelerator synaptyczny jest aktywny nie skutkuje już brakiem wyświetlania paska życia gracza.
- [Xbox] Gra nie staje się już nieresponsywna jeśli wylogujesz się ze swojego profilu kiedy wyświetlana jest wiadomość o rozłączeniu kontrolera.
- W związku z problemem z resetem ustawień, ponownie pojawi się prośba o akceptację telemetrii.
- Naprawiono błąd umożliwiający wpadnięcie do szybu windy w megabudynku H8 w zadaniu Dom lalek.
Cyberpunk 2077 jest dostępny na konsolach PlayStation 4 i Xbox One, a grać możemy w niego również na PS5 i XSX|S dzięki wstecznej kompatybilności z poprzednią generacją. Śledźcie nasz portal – już jutro pojawi się recenzja najnowszej gry studia CD Projekt RED.
Źródło: Oficjalna strona gry
Dodaj komentarz