Trifox, nadchodząca gra platformowa od Glowfish Interactive, dostała na Gamescomie nowy film z rozgrywki, prezentujący jeden z poziomów.
Trifox to produkcja, którą miałem niekłamaną przyjemność ogrywać w minionym roku w Kolonii. Tytuł pozwala nam wcielić się w liska, który może przeistaczać się w różne klasy postaci, oferujące nam odmienne umiejętności. Niewątpliwym plusem gry jest kolorowa, komiksowa grafika. Kilkunastominutowy materiał z poprzednich targów możecie obejrzeć poniżej.
Kolejny rok przyniósł nowy poziom. Nasz tytułowy bohater, Trifox, przemierza w nim tropikalny świat, aczkolwiek będą też pustynie, czy skutem lodem obszary. Nie obyło się bez walki, do której wykorzystano karabin automatyczny zamontowany na plecach naszego liska. W unikach, podobnie jak rok temu, pomagał mu plecak odrzutowy, a przeszkody mogły być niszczone na przykład za pomocą min automatycznych. Dalsza część poziomu pokazała przemierzanie terenu na płynących kładkach, co może kojarzyć się z klasycznym Froggerem. Dalsze eksplorowanie doprowadziło Trifoxa na nowy obszar, w którym musiał uporać się z wieloma przeciwnikami, do czego bardzo przydatne było rozstawiane przez nas działko automatyczne. Tegoroczny poziom pokazał także nowych przeciwników,którzy zdecydowanie wymuszają na nas płynne unikanie ciosów i jednoczesne atakowanie oponentów. Niewątpliwie kręcące się psy dzierżące ostrza i wyposażonych w tarcze olbrzymich oponentów będziecie wspominali jeszcze długo po uporaniu się z nimi. Na końcu poziomu była bardzo wymagająca walka, która bez wątpienia niejedną osobę kosztowałaby sporo czasu i nerwów. Sami twórcy mieli problem, aby ją ukończyć, ale zapowiedzieli, że będą dopracowywali jeszcze grę, więc można się spodziewać wrzucenia w tym miejscu mniejszej liczby przeciwników.
Tytuł od Glowfish Interactive pozwoli nam szukać ukrytych znajdziek – kryształów. Na końcu każdego poziomu zobaczymy planszę z podsumowaniem naszych dokonań. Zobaczymy czas, którego potrzebowaliśmy na ukończenie poziomu, liczbę utraconych żyć oraz ile znajdziek z ilu znaleźliśmy. Twórcy opowiedzieli, że nie zamierzają w żaden sposób ograniczać gracza. Będziemy mogli skorzystać z dowolnego połączenia klas postaci i przejść poziom. Oczywiście niektóre z klas i oferowanych umiejętności będą lepsze w określanych sytuacjach, ale nadal wybór będzie należał do nas. Jedynymi miejscami, w których będą wymagane konkretne klasy będą niektóre przejścia skrywające opcjonalne znajdźki. Jednak już w centrum wypadowym będziemy mogli zauważyć ikonę przy misji, informującą nas o zalecanej klasie. Nie powinno więc być sytuacji, w której zostaniemy zaskoczeni niemożliwością dostania się w jakieś miejsce przez nasz wybór klasy. Jeśli spotkamy się z takim etapem, będzie on wynikiem naszego świadomego wyboru.
Trifox ukaże się na konsolach PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch, ale nie ma jeszcze daty premiery. Póki co można sprawdzić demo gry. Jest ono dostępne wyłącznie na PC, na platformie Steam. Możecie do niego przejść, klikając na ten odnośnik.
Dodaj komentarz