Przeglądając dzisiaj internet trafiłem na ciekawy post na Facebooku. VeCube Studio na grupie Xbox One Gracze Polska pochwaliło się kilkoma screenami ze swojej gry „Odludzie”. Tematyka jest bardzo interesująca, ponieważ jest to gra surwiwalowa, a główny bohater w wyniku wypadku lotniczego musi przetrwać na Podkarpaciu w bieszczadzkich lasach. Tytuł powstaje na Unreal Engine 4, a premiera przewidziane jest na trzeci kwartał 2020 roku. Docelowe konsole to PS4 i Xbox One.
Elementy survivalu
W miarę upływu czasu nasz bohater traci siły i szybkość. Połów ryb, zbieranie grzybów (trujące, jadalne) i owoców leśnych będzie naszym głównym pożywieniem, które po upieczeniu na ognisku doda kondycji i energii dla naszej głównej postaci.
Mechaniczne konstrukcje
Przemieszczając się przez niektóre lokacje lasu będziemy musieli używać starych konstrukcji takich jak kolejki, drewniane windy i pomosty. Niektóre z nich posiadają mechanizmy które trzeba naprawić znajdując brakujące do ich uruchomienia części.
Drapieżniki
W lasach napotkamy drapieżniki, m.in. niedźwiedzie, wilki, oraz zwierzęta roślinożerne. W większości naszym zadaniem będzie unikanie kontaktu z drapieżnikami które napotkane na drodze będą nas atakować czując się zagrożone.
Zainteresowane osoby mogą tytuł wesprzeć na Patronite – https://patronite.pl/vecube
Więcej szczegółów o grze znajdziecie na https://www.facebook.com/odludziegra/ lub https://vecube.pl/
Dodaj komentarz