Do sieci trafiła garść nowych informacji na temat gry Dark Souls: Remastered.
Jak już wiadomo, odświeżona wersja gry będzie działać w następujących rozdzielczościach:
- Xbox One X i PS4 Pro – upscalowane 4K,
- PS4 i Xbox One – 1080p przy 60 fps,
- Nintendo Switch – 1080p przy 30 fps (tryb stacjonarny), 720p przy 30 fps (przenośnie).
Za remaster dla Nintendo Switch odpowiadać będzie ekipa Virtuos, a wersje na pozostałe platformy przygotowuje QLOC. Poniżej możecie zobaczyć jak wygląda grafika w nowej wersji (z PS4 Pro) w porównaniu do oryginalnego wydania (PS3).
Bandai Namco podzieliło się sporą listą zmian dotyczącą sieciowego trybu wieloosobowego. Wygląda ona następująco:
- Maksymalna liczba graczy wzrosła z 4 do 6.
- Do rozgrywki w 6 graczy wymagany będzie przedmiot Dried Finger, możliwy do zdobycia w odświeżonej wersji szybciej niż wcześniej.
- Password Matchmaking działa podobnie jak w Dark Souls III.
- Znajomi będą mogli prościej dołączać do siebie. Jeśli poziom postaci i broni gościa będzie wyższy niż osoby hostującej, zostanie on odpowiednio dopasowany.
- Przedmioty leczące nie będą dostępne podczas PvP za wyjątkiem Estus Flasks.
- Gracze mogą włączyć i wyłączyć globalny matchmaking.
- Można pozbawić Czerwone Fantomy możliwości ujrzenia White Sign Soapstone.
- W trakcie walk z wrogimi fantomami nie będzie możliwości wezwania kolejno sojuszniczych fantomów.
- Pojawi się arena dla 6-osobowego drużynowego deatchmatchu.
- Serwery będą dedykowane.
Gracze będą mogli w nowej wersji także korzystać z większej liczby przedmiotów jednocześnie. W wersji dla Nintendo Switch amiibo nie będzie odblokowywać żadnych specjalnych bossów, ani umiejętności. Wszystkie edycje zaoferują także pełną dowolność w konfiguracji przycisków.
Źródło: https://www.dualshockers.com/dark-souls-remastered-comparison-video/
Źródło: https://gematsu.com/2018/04/dark-souls-remastered-first-previews-gameplay-and-screenshots
Dodaj komentarz