Aktualizacja 1.1.2 trafiła do wczoraj do gry, rozpoczyna ona okres dużych zmian, na które czekają gracze.
- Soczewka Prometeusza
- Cecha „Płomienna refrakcja” wytwarza teraz amunicję, zamiast pobierać ją z rezerw.
- Zwiększone obrażenia bazowe
- Naprawiono błąd, w wyniku którego nowe postacie stworzone po premierze Klątwy Ozyrysa nie otrzymywały kamienia milowego „Punkt zapalny”.
- Gracze w przestrzeniach społecznościowych (np. w Wieży) otrzymują już powiadomienia, kiedy lista rzeczy znalezionych u kuriera jest pełna.
- Gracze mają teraz większą szansę na zdobycie egzotycznych nagród za ukończenie heroicznych szturmów.
- Wydarzenia na Merkurym są teraz dostępne podczas przygód.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego szturmy z Klątwy Ozyrysa nie zapewniały engramów klanowych, kiedy pojawiały się w wariancie nocnym.
- Naprawiono błąd, w którym wyzwania nie pojawiały się w szybkiej grze.
-
- Zwiększono czas rozmontowywania mistrzowskich rdzeni
Kolejna duża aktualizacja, oznaczona numerem 1.1.3 zostanie wypuszczona 27 lutego wprowadzając m.in. punktację i rankingi dla Nocnych Szturmów. Dokładnie miesiąc później, za sprawą aktualizacji 1.1.4, do gry trafią modyfikatory dla Heroicznych Szturmów, a także rozgrywki w Tyglu w formacie 6 na 6. W maju natomiast gracze otrzymają możliwość tworzenia prywatnych meczy PvP, a najnowszy raid, Pożeracz Światów, otrzyma nowy poziom trudności – prestiżowy. Zwiększone zostanie również miejsce w schowku, aby gracze mogli pomieścić jeszcze więcej skarbów.
- Punktacja w szturmach i najlepsze wyniki
- W nocnych szturmach pojawi się punktacja. Zastąpi ona obecną mechanikę limitu czasowego. Punktacja będzie przypominała system w Destiny 1, ale będzie kładła nacisk na rywalizację przy wykonywaniu celów w szturmach i pozwoli na wybór modyfikatorów wpływających na wynik. Najlepsze wyniki w nocnych szturmach będą widoczne na nowych emblematach i odblokują nowe nagrody. Planujemy też wprowadzenie najlepszych wyników dla klanów i całej społeczności.
- Modyfikacje 2.0
- Obecnie staramy się całkowicie zmienić system modyfikacji broni i pancerza. Chcemy zmniejszyć liczbę zbędnych modyfikacji, zwiększyć ich wpływ ma moc graczy i dodać unikalne motywy. Planujemy wprowadzić nowy system w lutowej aktualizacji, ale jego część (lub nawet całość) może zostać przełożona na wiosnę ze względu na zakres wprowadzanych zmian. Będziemy też badać rolę, jaką modyfikacje grają w ekonomii jasnych engramów, ponieważ nie chcemy doprowadzić do sytuacji przypominających model pay-to-win.
- Usprawnienie szybkiej gry
- Dostosowujemy zasady trybów, aby zwiększyć tempo rozgrywki i zdobywania ciężkiej amunicji w szybkiej grze.
- Zmniejszenie liczby powtarzających się przedmiotów egzotycznych
- Dzięki temu gracze nie będą otrzymywać tych samych przedmiotów egzotycznych dwa razy z rzędu. Nadal będziecie mogli otrzymać dwa takie same przedmioty, ale nie jeden po drugim.
- Członkowie drużyny ogniowej na mapie punktów docelowych
- Wreszcie będziecie mogli zobaczyć innych członków swojej drużyny ogniowej na mapie punktów docelowych. Nie będziecie musieli pytać, gdzie się podziała wasza drużyna ogniowa, kiedy wyruszy do innej strefy lądowania.
źródło: materiały prasowe i https://www.bungie.net/pl/Explore/Detail/Update/46612
Dodaj komentarz