O godzinie 19:00 odbyła się oficjalna prezentacja Destiny 2.
Specjalny pokaz odbył się w mieście Hawthorne w Kalifornii. Oprócz rozgrywki na materiałach filmowych będziecie mogli posłuchać także wypowiedzi deweloperów, którzy pracują nad grą.
Na początku pokazano krótki materiał filmowy wprowadzający do gry:
Następnie przyszło już samo dobro w postaci czystej rozgrywki, które kończy się efektowną walką z bossem
Fragment materiału filmowego, na którym potwierdzono aż cztery nowe planety: Eart, Titan, Nessus oraz Io
Gracze będą mogli w końcu łączyć się w klany! ale będą też Guided Games dla solo graczy, którzy nie chcą dołączyć do żadnego klanu.
Nie zabraknie misji typu Strike oraz Raid. Będzie także tryb rywalizacji PvP dla dwóch czteroosobowych drużyn.
Galeria z trybu PVP:
Galeria z misji typu strike:
Dobrze znane klasy postaci otrzymają nowe umiejętności: Czarownik otrzyma ognisty miecz, Tytan tarczę podobną do tej, która nosi Kapitan Ameryka, natomiast Łowca będzie walczył bitewną laską. Bohaterowie otrzymają trzy nowe sloty na broń bohatera: Kinetic, Energetic i Power.
Oto klasy postaci i ich historia:
Tytan:
Łowca:
Czarodziej:
Deweloperzy opowiadają o rozgrywce oraz nowej historii:
Teraz zapraszamy was na obejrzenie pierwszych obrazków z Destiny 2
Na sam koniec warto przeczytać jeszcze komunikat prasowy, który zawiera wiele ciekawych informacji:
Transmisja ukazała rozmaitość elementów i podejmowanych w grze zadań, począwszy od pełnej dramaturgii misji otwierającej kampanię i stawiającej graczy w sytuacji, gdzie pozbawieni mocy muszą walczyć o przetrwanie, podczas gdy ich dom legł w gruzach. Następnie przedstawione zostały szczegóły społecznościowych i kooperacyjnych aspektów gry – w tym zupełnie nowej funkcji “Gier z przewodnikiem” – ukazując przy okazji całkiem nowe rejony gry. Od 8 września gra dostępna będzie na PlayStation 4 z czasowo ekskluzywną zawartością*, Xbox One (odpowiednia subskrypcja PlayStation Plus lub Xbox Live Gold będzie wymagana dla pełnego doświadczenia gry), oraz – po raz pierwszy – na PC. W tej ostatniej wersji gra dostępna będzie jako pierwszy opracowany zewnętrznie tytuł dostępny w formie cyfrowej przez Battle.net, serwis gier online Blizzard Entertainment.
W transmisji dostępnej na całym świecie w czterech różnych językach podkreślono fakt, iż gra zapewni świeży start wszystkim graczom bez konieczności gry czy zapoznawania się z historią poprzedniczki. Fabuła Destiny 2 pozwoli wszystkim cieszyć się heroiczną, ukazaną z kinowym rozmachem podróżą, tak w pojedynkę, jak i z przyjaciółmi. Ważnym elementem pokazu było ogłoszenie wspomnianej już funkcji „Gier z przewodnikiem”, która ułatwi każdemu graczowi dostęp do największych, a więc i najbardziej lukratywnych zadań, jakie gra ma do zaoferowania. Funkcja to pozwala samotnym graczom na łatwe znalezienie partnerów, by wspólnie cieszyć się rozgrywką w Destiny 2 i zdobywać nagrody, takie jak broń czy zbroje. Osoby, które wzięły udział w pokazowej rozgrywce, otrzymały też możliwość przetestowania zupełnie nowego trybu rywalizacji wieloosobowej zwanego „Odliczaniem”, a także w trójosobowych zespołach zmierzyły się z zadaniami, jakie stawia przed śmiałkami nowa mapa zwana “Odwróconą Iglicą”.
W Destiny 2 upadł azyl ludzkości, jakim było ostatnie bezpieczne miasto na Ziemi, a jego ruiny okupuje nowy, potężny wróg wraz ze swą elitarną armią znaną jako Czerwony Legion. Każdy z graczy stworzy swą postać zwaną „Strażnikiem”, jednego z wybrańców chroniących ludzką rasę. Wcielając się w Strażników, w Destiny 2 gracze staną przed zadaniem opanowania nowych umiejętności, zdobycia potężnych broni, zjednoczenia sił strzegących miasta i wspólnego uderzenia w przeciwnika, by odzyskać stracony dom.
„Destiny stało się przełomową, nową marką z ogromną światową społecznością pasjonatów. Dzisiaj oferujemy graczom pierwsze spojrzenie na rozgrywkę z Destiny 2” – oświadczył CEO Activision, Eric Hirshberg. – „Destiny 2 ma niesamowitą historię, charakterystycznego antagonistę, wspaniałe postaci, z którymi chcesz wyruszyć na epicką przygodę w ramach doskonałego gameplayu, z którego znane jest Destiny. Razem z naszymi partnerami z Bungie uważnie słuchaliśmy naszej społeczości i rozważnie dodaliśmy innowacje, które czynią grę szerzej dostępną dla różnych typów graczy”.
CEO Bungie, Pete Parsons, powiedział „To bardzo ważny, przełomowy moment dla naszego studia, a nie dotarlibyśmy do niego bez stałego wsparcia naszych partnerów z Activision, Sony, a obecnie też Blizzarda”. Następnie dodał: „Nasza wspaniała społeczność graczy była z nami na każdym etapie podróży. Przy pracy nad sequelem nasz zespół dokłada wszelkich starań, by w uniwersum gry odnaleźli się bez trudu tak powracający, jak i nowi Strażnicy, a każdy gracz znalazł dla siebie coś zgodnego z jego osobistym stylem i preferencjami. Przygotowaliśmy fascynujące miejsca, przygody i wciągającą rozgrywkę do odkrycia przez grających solo, w kooperacji czy też spełniających się w rywalizacji”.
„Sami będąc fanami Destiny, byliśmy bardzo podekscytowani wieścią, że kolejna część gry zmierza na PC” – powiedział Mike Morhaime, CEO i współzałożyciel Blizzard Entertainment. „Cieszymy się wspierając Destiny 2 jako pierwszą nie stworzoną przez Blizzard grę na naszej platformie. Sami nie możemy się doczekać, by dołączyć do innych Strażników w wielkiej walce przeciwko Czerwonemu Legionowi”.
Destiny 2 w pełnej polskiej wersji językowej ukaże się 8 września na PS4 i Xbox One.
Dodaj komentarz