Destiny 2 ma zadebiutować w 2017 roku na PS4, XBO oraz PC. Bungie chce, aby nowa odsłona serii zapewniła nam całkiem nowe doświadczenie, nie takie jakbyśmy grali w kolejny dodatek.
Na NeoGAFie pojawił się wpis użytkownika benny_a, który twierdzi, że na jednej z wewnętrznych prezentacji Activision’s Vicarious Visions rozmawiano o wersji Destiny przeznaczonej na komputery osobiste.
Bungie podobno chce porzucić wszystkie planety, postacie oraz nawet aktywności, na rzecz lepszego, bardziej dopracowanego Destiny. Miałoby to sens, biorąc pod uwagę jak ciężko było się połapać w fabularnych aspektach jedynki i dodatków. Scenarzyści musieli naprawdę się napocić aby połączyć fabułę dodatków z podstawką. Przeskok jakościowy ma być na poziomie tego między Diablo a Diablo 2.
Jedną z największych nowości ma być „play-in destinations”, czyli nowa aktywność zmieniająca świat Destiny, dołączając do niego wiele zaludnionych miast wypełnionych zadaniami, które będą bardzo angażować gracza. Można to porównać do wyszukiwania grupy na instancję w WoW, w czasie wyszukiwania dalej możesz robić wiele rzeczy. W Destiny musieliśmy lecieć na orbitę i po prostu bezczynnie czekać.
Po wydaniu dodatku Rise of Iron, większość z 750 pracowników Bungie pracuje nad Destiny 2.
Źródło: http://www.videogamer.com/ps4/destiny_rise_of_iron/news/bungie_aiming_to_make_destiny_2_feel_like_an_entirely_new_game_on_ps4_xbox_one_and_pc.html
Dodaj komentarz