Poruszamy się tunelem albo i nie.
Harmonix podzieliło się z nami swoimi przemyśleniami:
W oryginalnej wersji Amplitude odeszliśmy od konstrukcji tuneli z FreQuency i spłaszczyliśmy ścieżki. Zrobiliśmy to z zamiarem łatwiejszego rozpoznawania ścieżek, umożliwiając graczom lepsze zapamiętanie mapy utworów. Uznaliśmy, że spłaszczenie ścieżek pozwoli graczom rozpoznać, że w pewnej piosence, bębny są zawsze po lewej stronie.
Nie wiedzieliśmy, że to podzieli graczy (a także nasz team) na dwa obozy: tych, którzy uważają, że tunele są lepsze i na tych, którzy wolą autostradę ścieżek. Nawet po 12+ latach nadal jesteśmy podzieleni. Tak więc uznaliśmy, że dobrą opcją będzie udostępnienie obu możliwości. To teraz wy decydujecie, który tryb dostarczy więcej zabawy.
Amplitude ukaże się na PS4 w przyszłym miesiącu.
Źródło: http://www.destructoid.com/frequency-mode-comes-to-amplitude-reboot-328873.phtml
Dodaj komentarz