Media Molecule osiągnęło duży sukces dzięki Little Big Planet. Mają taką pozycję wśród developerów SONY, że mogą sobie pozwolić na kreatywny projekt, jakim niewątpliwie jest Dreams. Dyrektor Techniczny Alex Evans wypowiedział się w kwestii odniesienia potrzeb nowej gry do mocy konsoli PS4. Powiedział, że zawsze robili i wykorzystywali to co siedziało w sprzęcie, zarówno przy LBP na PS3 jak i przy Tearaway na PSV, Tearaway Unfolded na PS4, tak samo będzie z Dreams. Opracowywanie ich gier na jedną platformę jest kluczowe i pozwala wycisnąć wszystko co tylko mogą z danego sprzętu. Wspomniał także, że nadchodzące Paris Games Week da nam wiele odpowiedzi na pytania jakie się zrodziły od prezentacji na E3.
Jeśli chcecie zwiedzić studio Media Molecule i zobaczyć jak wyglądają różne elementy tajemniczego Dreams. Zobaczcie zapis tego streamu poniżej. Przybliżają na w nim działanie silnika i przedstawiają różne osoby z zespołu, pokazując czym się zajmują.
Jeśli czujecie się na siłach zmierzenia się z wystąpieniem które ostatnio wygłasza Alex Evans, tu macie zapis z Umbra Ignite w Helsinkach. Dużo technicznych informacji, ale zdarzają się też lżej strawne wątki.
Niestety brak wielu konkretnych informacji o tytule. Jednak możemy liczyć, że dzięki kreatywności graczy – przygoda w snach – będzie czymś wyjątkowym. Zagramy w przyszłym roku.
Dodaj komentarz