Crystal Dynamics ujawniło, że na ukończenie fabuły będziemy potrzebować około 15-20 godzin.
Jednak wszyscy ci, którzy chcą zdobyć 100% poświęcą 2 razy więcej czasu, czyli coś w granicach 30-40 godzin. W górnym pułapie mieści się zbieranie wszystkich broni, umiejętności i ukończenie wszystkich questów. Liczby te mogą zatem oznaczać, że Rise of the Tomb Raider będzie dwa razy większe niż odsłona z 2013 roku, która zgodnie ze statystykami HowLongToBeat zatracała graczy na średnio 11,5 godziny. Tymczasem ukończenie gry na 100% trwało średnio 20 godzin.
Główny projektant Mike Brinker podczas wywiadu dla Pixelvulture.com wspomniał także, że oprócz większej liczby grobowców, będzie też wiele misji pobocznych:
Pod względem skali, cała przestrzeń, którą będzie można zbadać oraz ścieżki gry, które będzie można wybrać zostały zwiększone trzykrotnie [w stosunku do poprzedniej odsłony – przyp. red.]. Tak więc, będzie wiele więcej do zobaczenia i zrobienia w każdym obszarze gry. Mamy więcej grobowców, krypt, jaskiń i kilka dodatkowych rzeczy do zrobienia w postaci misji pobocznych.
Rise of the Tomb Raider ukaże się na Xbox One i Xbox 360 w dniu 13 listopada, a w wersjach na PC i PS4 w 2016 roku.
Dodaj komentarz