Skate 4 całkowicie przebuduje klasyczny system sterowania Flick-It z oryginalnych gier. Samo miasto nowej gry czerpie wiele z tych, które widzieliśmy w oryginalnej trylogii Skate. Twórcy produkcji ogłosili, że system Flick-It powróci w nadchodzącej odsłonie, w nieco innej wersji. Film dewelopera, który został zaprezentowany podczas Summer Game Fest 2024, szczegółowo opisuje, w jaki sposób zespół całkowicie przebudował klasyczny system sterowania.
Podstawowym założeniem przebudowy klasycznego systemu Flick-It jest pewne zapewnienie. Różne triki mają być równie satysfakcjonujące, jak to zwykle miało miejsce w grach Skate. Zespół poinformował także, jak pozwoli graczom na stworzenie własnej zabawy. Bez względu na to, czy są sami, czy grają online z innymi.
Skate 4 przenosi nas do San Vansterdam. Inspiracją dla tego miasta są San Vanelona i Port Carverton. Pierwsze było głównym miejscem akcji pierwszych dwóch gier z serii, a drugie było głównym miejscem akcji Skate 3. Skate 4 będzie mocno inspirowane krajobrazami miasta, po których jeździliśmy na deskorolce w przeszłości. Ten fakt może się podobać!
Zespół programistów pracuje dzielnie nad ścieżką dźwiękową, która jest zawsze najważniejsza dla każdej gry z deskorolką w roli głównej. Obecnie nie ma jeszcze żadnych szczegółów na temat tego, kto może się na niej pojawić. Gra nadal nie otrzymała daty premiery. Natomiast dobrą wiadomością jest to, że testy gry wciąż trwają i trafi ona na więcej platform. Użytkownicy PlayStation 5 i Xbox Series X/S będą mogli zagrać w produkcję i jej wczesną wersję jeszcze w tym roku.
źródło: gamesradar.com
Dodaj komentarz