Na strategicznym froncie gier planszowych na pewno dużo się dzieje. Szczególnie dwa projekty od Phalanx są tu warte uwagi.
Total Domination wchodzi w masową produkcję
Do Phalanx dotarła druga partia przykładowych figurek do Total Domination. Firma ustaliła, że ich jakość i trwałość odpowiadają standardom. W rezultacie z przyjemnością ogłoszono, że figurki z gry w końcu wejdą do produkcji!
W związku z tym 24 czerwca zamknięty zostanie Late Pledge, który znajdziecie TUTAJ. Jest to więc ostatnia szansa na zamówienie gry w przedsprzedaży!
Total Domination to 90-minutowa strategiczna gra karciana area control dla 2-4 graczy. Gracze dowodzą siłami zbrojnymi Niemiec, Wielkiej Brytanii, Japonii i Związku Radzieckiego (ZSRR) podczas II wojny światowej. Poprzez mądre zagranie kart operacji pomożesz swojej drużynie (aliantom lub państwom osi) zdobyć punkty zwycięstwa poprzez kontrolowanie obszarów, prowadzenie dyplomacji i badanie technologii.
Aktualizacja prac nad Purple Haze
Phalanx prowadzi właśnie dużą kampanię crowdfundingową gry Bretwalda, o której przeczytacie w tym miejscu. Nie znaczy to jednak, że przestali pracować nad poprzednim projektem – wręcz przeciwnie! To był dla deweloperów kolejny miesiąc ciężkiej pracy, testowanie nowych pomysłów i zasad oraz zastanawianie się, jak ulepszyć szereg różnych elementów gry, aby była bardziej intuicyjna, a jednocześnie bardzo wciągająca.
Mój test wersji prototypowej możecie przeczytać w tym miejscu:
Od jakiegoś czasu Phalanx testuje kolejnej wersji gry, korzystając z nowych, autentycznych piktomap z czasów wojny w Wietnamie. To pozwoliło ponownie przyjrzeć się rodzajom terenu w Purple Haze i odpowiednio zmodyfikować zasady ruchu. Wraz z wprowadzeniem znaczników aktywności wroga i pewnych zasad dotyczących biwakowania i ustanawiania stref lądowania (LZ), ustalenie, którą ścieżkę wybrać, stanie się teraz ważniejszym aspektem gry. Celem twórców jest również spersonalizowanie Marines i uczynienie ich jeszcze wyjątkowymi. Każda karta żołnierza będzie zawierać krótką biografię z odpowiednią unikalną cechą, umiejętnością lub modyfikatorem testu. Na przykład cecha „przekonujący” pozwoli żołnierzowi piechoty morskiej (prawdopodobnie facetowi z wyższym wykształceniem lub urodzonemu przywódcy) lepiej radzić sobie w teście z udziałem charyzmy.
Twórcy zastanawiają się również nad wprowadzeniem nowej mini-gry między misjami i transakcje na czarnym rynku. Jeśli naprawdę dobrze poradzisz sobie podczas misji, twój oddział może otrzymać 48-godzinną przepustkę. R&R i czarny rynek zazwyczaj będą korzystne dla twoich marines, w niektórych przypadkach pozwolą im odrzucić kartę zaburzeń psychicznych… ale nie zawsze.
Źródło: Materiały prasowe
Dodaj komentarz