HAL potwierdza, że wykorzystało język angielski jako podstawę podczas projektowania interfejsu użytkownika dla nowej platformówki 3D.
Twórcy Kirby and the The Forgotten Land, zespół deweloperski HAL Laboratory spotkali się ostatnio z Nintendo, aby porozmawiać na różne tematy związane z grą, od projektowania po lokalizację. W odpowiedzi na jedno z pytań okazało się, że jest to, co ciekawe, pierwsza gra Kirby, która używa języka angielskiego jako podstawy do projektowania interfejsu użytkownika, a nie japońskiego jak to zwykle miało miejsce.
Poniżej zobaczycie nowy film o Kirbym!
Podczas wywiadu reżyser Tatsuya Kamiyama wyjaśnił, że angielski był domyślnym językiem, na który zdecydowano się podczas projektowania interfejsu, aby menu i interfejs gry wyglądały bardziej naturalnie na całym świecie. Powiedział, że chociaż używanie japońskiego byłoby dla nich intuicyjne, spowodowało to problem polegający na tym, że projektowanie spacji dla japońskich znaków pozostawiłoby inne języki z wyciśniętym tekstem, co utrudniałoby czytanie.
Dyrektor generalny Shinya Kumazaki wyjaśnił, w jaki sposób ta decyzja stanowiła dla nich wyzwanie podczas jej tworzenia.
„Uważamy, że ważne jest, aby upewnić się, że tekst nie utrudnia gry dla nikogo, dlatego staraliśmy się pamiętać o graczach z całego świata. Włożyliśmy dużo wysiłku w tę sekcję gry”.
Shinya Kumazaki
Kirby and the Forgotten Land zadebiutował na całym świecie dzisiaj, 25 marca. Powyżej zobaczycie premierowy zwiastun, a wkrótce recenzję na naszym portalu!
Źródło: gamingbolt
Dodaj komentarz