Balan Wonderworld to kapryśna nowa platformówka od twórców Sonic the Hedgehog oraz współtwórców NiGHTs, Yuji Naki i Naoto Ohshimy. Pokaźne demo tego dzieła zobaczymy już w przyszły czwartek 28 stycznia. Na pełną wersję zaczekamy do 26 marca.
Gra zostanie wydana na PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X / S, Switch i PC. Akcja rozgrywa się w tajemniczym Balan Theater. Tam poznamy historię dwójki bohaterów: Emmy oraz Leo. Bardzo szybko okaże się, że Balan Theater to nie jest zwyczajny park rozrywki, lecz ogromny, bajkowy świat z wieloma możliwościami. Nasi bohaterowie będą prowadzeni przez tajemniczego Balana. Udadzą się w niezwykłą podróż, która ma na celu uleczyć serca i umysły mieszkańców krainy. Oprócz tego odkryją, co tak naprawdę się dla nich liczy. W całej fabule poznamy jeszcze historie innych postaci, które zostały ulokowane w grze.
Będziemy poruszać się po 12 różnych światach. Każdy został stworzony przez rozmyślania innego członka krainy. Żeby było ciekawiej, będziemy mieli do dyspozycji aż 80 unikalnych kostiumów. Zostały one ulepszone o wyjątkowe zdolności – od ognistego oddechu smoka po pływający polar w kształcie owcy.
Co nas czeka ciekawego?
Demo Balan Wonderworld w przyszłym tygodniu będzie dostępne na wszystkich platformach. Z podglądu można wywnioskować, że wygląda nieco dziwnie. Wersja demonstracyjna oferuje około dwóch godziny gry w trybie jednoosobowym lub z przyjacielem w lokalnym trybie współpracy. Do dyspozycji otrzymamy trzy historie, czyli innymi słowy – trzy światy.
Rozpoczniemy zabawę na pięknej farmie utkanej ze wspomnień rolnika, którego pole kukurydzy nawiedziła burza. Drugi świat – utworzony z części rowerowych i dryfujących wysp – „zrodził się z serca Chang Haoyu i jego miłości do nieba”.
Ostatni świat to miasto, w którym postać spotkała niegdyś uroczego kotka. Składa się z cukierków, unoszących się w powietrzu książek i tajemniczych budynków pełnych ruchomych kół zębatych. Istnieje również szansa na zwiedzenie Isle of Tims. Jest to centrum, w którym gracze mogą zbierać magiczne kropelki, by rozwijać zdolności swoich mieszkańców do wykorzystania ich w późniejszych etapach gry.
źródło: eurogamer.net
Dodaj komentarz