Wiemy już, na czym konkretnie będzie polegał i jak będzie wyglądał tryb VR w produkcji studia Media Molecule – Dreams.
Dreams to tytuł, który trudno jest mi nazwać grą. Co prawda pozwala on na poruszanie się zaprojektowanymi przez twórców i graczy postaciami i wchodzenie w interakcje z elementami otoczenia, ale jednak samo słowo „gra” jest w moim przekonaniu dość krzywdzące dla tej produkcji. Jej największą siłą jest bowiem wyrażanie swojej kreatywności i tworzenie nowej zawartości. Niżej możecie przeczytać recenzję Konrada:
Media Molecule nie przestaje rozwijać swojego dzieła i już dziś można zaktualizować Dreams. Dzięki pobraniu dodatkowych plików na dyski naszych konsol, tytuł dostanie wsparcie dla trybu rzeczywistości wirtualnej oraz kontrolerów PlayStation Move i gogli PlayStation VR. Dzięki serwisowi The Sixth Axis można się dowiedzieć, co dokładnie zapewnia dodanie trybu VR. Okazuje się, że projekty wrzucane przez graczy zostały podzielone na kategorie: niezgodne z VR, zgodne z VR, tylko na VR i nie wiadomo. Oczywiście przed przypisaniem swojemu dziełu kategorii dotyczącej VR, trzeba będzie uruchomić projekt, założywszy gogle PS VR. Samo założenie gogli automatycznie sprawi, że będą nam pokazywane projekty korzystające z VR, aczkolwiek będzie można usunąć ten filtr i grać na PS VR w dzieła niewymagające tych gogli.
Dreams jest dostępne wyłącznie na PlayStation 4.
Źródło: The Sixth Axis
Dodaj komentarz