Na konferencji Sony na tegorocznym E3 pokazano długie wideo z rozgrywki dużej gry od Bend Studio – Days Gone. Różni dziennikarze wspominali, że widzieli zakulisowo inny sposób rozegrania tego fragmentu. Widziałem kilka fragmentów z różnicami wcześniej, ale teraz ukazało się pełne nagranie. Możemy na nim zobaczyć kilka ciekawych różnic, nie tylko kosmetycznych, ale takich które realnie wpływają na przebieg gry.
- Pogoda i cykl dnia i nocy: Śnieg wpływa na właściwości jezdne naszego motocykla; zimno sprawia, że zarażeni są silniejsi; deszcz maskuje nasze dźwięki, ale jest więcej zarażonych na zewnątrz; noc powoduje jeszcze większe masy zarażonych i zmienia zachowania Maruderów i nie tylko.
- Surwiwalowe spojrzenie: Będziemy mogli koncentrować się na otoczeniu w poszukiwaniu ścieżek, wskazówek i zasobów.
- Crafting: Będziemy mogli znajdować różne przedmioty które posłużą nam w tworzeniu innych, użytecznych dla nas ale też zabójczych dla przeciwników.
- Pułapki: Będziemy mogli tworzyć i rozkładać pułapki, strategiczne podejście w otwartym świecie.
- Losowe wydarzenia: Musimy mieć się na baczności bo ocalali mogą robić na nas zasadzki i zastawiać pułapki, a to tylko dwie z wielu zagrożeń jakie na ans czyhają.
Materiał który możecie zobaczyć poniżej jest komentowany przez Dyrektora kreatywnego Johna Garvina i Sama Witwera który podkłada głos pod Deacon St. Johna. Niestety na grę musimy poczekać do przyszłego roku, celem jest pierwsza połowa, nadzieja w tym, że po trzech latach tworzenia gra nie zaliczy poślizgu.
Źródło: http://www.allgamesdelta.net/2017/07/days-gone-alternate-e3-2017-demo.html
Dodaj komentarz