Kinowy przebój, który doczekał się kilku kontynuacji spróbuje przerazić konsolowców i pecetowców.
Gracz wcieli się w Jasona, którego będzie oglądał w ujęciu TPP lub jednego z siedmiu obozowiczów Crystal Lake. Produkcja początkowo nastawiona jest na tryb dla wielu graczy, ale jeśli projekt uzyska odpowiednio wysokie wsparcie na Kickstarterze (poszczególne progi i nagrody za osiągnięcie danego pułapu ukazane są na grafice poniżej) będzie można grać także samemu. Oczywiście gracze, którzy wcielą się w mordercę będą w stanie dokonywać zabójstw w sposoby znane z filmów, ale twórcy planują także kilka nowych metod.
Jak wiadomo, Jason jest bardzo trudny do pokonania, ale będzie można tego dokonać spełniając określony przez twórców warunek w danej sesji gry. Już teraz zapowiadają, że będzie to trudne i nie obędzie się bez współpracy kilku obozowiczów, ale z pewnością cel będzie wart włożonego wysiłku. Warto zaznaczyć, że przed zabójcą będzie można także uciec, jeśli nie graczom nie będzie się chciało go pozbyć.
W tytule będzie zawarty system strachu. Nie ulega wątpliwości, że obozowicze będą przerażeni, gdy zorientują się, że ktoś czyha na ich życie. Jeśli będą zbyt często straszeni, będą mogli mylić rzeczywistość z tym, co dzieje się jedynie w ich głowach, co stwarza ogromne pole do popisu dla twórców.
Postęp w grze umożliwi odblokowanie nowych, znanych z filmów, postaci, a także nowo wymyślonych bohaterów, każdy z ich unikalnymi cechami i emocjami. Narratorem w produkcji ma być Tommy Jarvis.
Piątek Trzynastego jest tworzony na silniku Unreal Engine 4, a jeśli chcecie wspomóc studio odpowiedzialne za tę grę, możecie odwiedzić jej stronę na Kickstarterze. Niżej zamieszczam nagrody za wpłacenie poszczególnych kwot pieniężnych.
Gra ma mieć swoją premierę w październiku przyszłego roku, a platformy docelowe to PlayStation 4, Xbox One oraz komputery klasy PC (za pośrednictwem Steama).
https://www.kickstarter.com/projects/613356213/friday-the-13th-the-game/
Dodaj komentarz