Chris Priestly z CDP odniósł się do kilku kwestii związanych z grą.
Potwory można zwabić do wsi i miasteczek, ale jest to trudne. Większość kreatur jest na tyle inteligentna, że wie że tym większe niebezpieczeństwo im więcej ludzi wokół, więc unikają większych osad, miast i miejscowości. Ale jest to możliwe. Jednak mieszkańcy nie muszą stać i dać się zabić. Są też wystarczająco inteligentni by się bronić, lub, co bardziej prawdopodobne, uciec do domu by się schować.
Zwierzęta i potwory mogą atakować siebie nawzajem. Przypadkowi NPC też mogą atakować i być atakowani przez zwierzęta/potwory w zależności od sytuacji. Pojedynczy, samotny farmer idący ścieżką może napotkać grupę 2-3 wilków. Najprawdopodobniej uciekałby przed nimi, ale najpewniej zostałby wilczym obiadem. Oddział armii najprawdopodobniej nie zostałby zaatakowany w tych samych okolicznościach, gdyż wilki są zbyt mądre by zaryzykować życiem. No i jest jeszcze cykl dnia i nocy oraz lokalizacja, które trzeba brać pod uwagę. Niektóre kreatury są mocniejsze nocą, Utopce pojawiają się w okolicach wody itd. Ogólnie jest to żyjący świat, który współdziała ze sobą, a także z tobą.
Na parę pytań odpowiedział też Marcin Momot na twitterze.
Wiemy już, że nie zawsze będziemy mieli ograniczony czas na odpowiedzi.
@leons_k0006 the timer is there only during certain choices. For the major part you can take your time:)
— Marcin Momot (@Marcin360) kwiecień 11, 2015
Jeśli obawiacie się, że po skończeniu gry nie będziecie mieli okazji dokończyć opcjonalnych zadań, to Pan Marcin ma dla was dobrą wiadomość.
@TylerFlesher98 you will be able to go back and continue doing side quests.
— Marcin Momot (@Marcin360) kwiecień 12, 2015
Wiemy też, że będzie możliwość zwiększenia czcionki napisów w grze.
@xAnavrinx @witchergame Yes. You will be able to adjust size of various UI elements.
— Marcin Momot (@Marcin360) kwiecień 12, 2015
Mamy też nowy fragment rozgrywki i screeny
Dodaj komentarz