W udzielonym WCCFTech wywiadzie, Jacek Zięba z Bloober Team, poopowiadał trochę o ray-tracingu, który zobaczymy w Medium.
Gracze staną przed wyborem jakości lub wydajności. W pierwszym trybie ray-tracking włączony będzie przez cały czas i na obu „ekranach”, zapewniając nam najlepsze doznania wizualne. W trybie wydajności ray-tracing zobaczymy jedynie odbicia, a trochę więcej pokaże się w scenach rozgrywanych w jednym świecie na raz.
Twórcy nie ujawniają jeszcze detali na temat optymalizacji na konsolach Xbox Series — do premiery zostało niewiele ponad dwa tygodnie, więc miejmy nadzieję, że te informacje pojawią się niedługo. Oby udało się uniknąć późniejszej aktualizacji, która dopiero wtedy wykorzysta potencjał nowych Xboxów.
W wywiadzie możemy też przeczytać odpowiedź na pytanie, skąd decyzja o wydaniu Medium tylko na konsolę Microsoftu. Jacek Zięba mówi o tym, że wizja Microsoftu w kwestii gier i tej generacji jest bardzo zbliżona, więc nie skupiają się w ogóle na wypuszczeniu gry poza PC i Xboxem.
Pełny wywiad przeczytacie tu.
Medium ukaże się na PC i Xbox Series już 28 stycznia. Gra od razu dostępna będzie w Xbox Game Pass.
Źródło: WCCFtech
Dodaj komentarz