Ghost of Tsushima trafiło na konsole PlayStation 4 półtora tygodnia temu. Twórcy, studio Sucker Punch, słuchają graczy i wciąż udoskonalają swoje dzieło.
Ghost of Tsushima to produkcja, która bardzo mi się spodobała. Satysfakcjonująca rozgrywka i świetna oprawa audiowizualna sprawiły, że z ogromną przyjemnością wystawiłem tytułowi bardzo wysoką – i w moim przekonaniu zasłużoną – ocenę. Moją opinię możecie przeczytać w poniższej recenzji.
Chcąc korzystać z nowych opcji dodanych przez Sucker Punch, pamiętajcie, aby pobrać najnowszą aktualizację do wersji 1.05. Oto lista funkcji, które są dodawane:
- Nowy poziom trudności – Zabójczy:
- bronie przeciwników i katana Jina zadają większe obrażenia
- przeciwnicy są bardziej agresywni
- przeciwnicy szybciej zauważają Jina
- na uniknięcie i sparowanie uderzenia jest mniej czasu
- Mniej intensywna walka – przeciwieństwo powyższego poziomu trudności. Przeciwnicy są mniej agresywni, a skradanie się staje się mniej wymagające.
- większość ataków, których nie można było zablokować oferuje taką możliwość, jednak przed częścią ciosów nadal trzeba będzie zejść z ich pola rażenia
- ciężki atak, który trafi przeciwnika oraz udany atak kombinacyjny na Jinie przerywa serię oponenta
- przeciwnicy nie będą nas atakować podczas leczenia Jina
- latwirj
- łatwiej zejść z pola widzenia przeciwnika
Zmiany dotykają także napisów. Cele zadań i wyświetlane napisy mogą być zwiększone do 150% początkowej wielkości. Dodano też możliwość wyłączenia nazwy rozmówcy w napisach. Można też zmienić kolor napisów, wybierając z białego dodatkowo żółty, niebieski, czerwony lub zielony.
Ghost of Tsushima jest dostępny wyłącznie na PlayStation 4 w polskiej wersji językowej od 17 lipca.
Źródło: Gematsu
Dodaj komentarz