Ghost of Tsushima już w przyszłym miesiącu trafi na PS4. Zobaczmy, jak wygląda zmiana pozycji naszego bohatera podczas walki.
Studio Sucker Punch, twórcy nadchodzącej gry dziejącej się w feudalnej Japonii, wyjawiło, czym inspirowało się podczas prac nad Ghost of Tsushima. Ogromne znaczenie dla realizmu ruchów naszego bohatera ma zbudowanie walki na trzech filarach: szybkości, ostrości i precyzji. Ekipa Sucker Punch chce, aby walka wyglądała na szybką, ale jednocześnie była wiarygodna. Twórcy zdają sobie sprawę, że katany i bronie, z których korzystają stający przeciwko Jinowi Mongołowie są niesamowicie ostre – często jeden udany cios decyduje o być lub nie być szermierza. Na pewno każdy kojarzy momenty w filmach, kiedy to samotny wojownik wyczekuje na idealny moment, aby zadać błyskawiczne i śmiertelnie celne uderzenie mieczem. W Ghost of Tsushima będziemy mogli samemu wykonać taki ruch.
W grze będą dostępne również ciężkie, bardziej powolne ataki, ale ich wykonywanie będzie wiązało się ze sporą niedogodnością – będą one mogły być przerwane w dowolnej chwili przez celny cios przeciwnika. Do przeżycia w świecie Tsushimy niezbędne będzie dostosowywanie naszej postawy do tej, którą przyjmuj oponent i wykonywanie zabójczo precyzyjnych ciosów, kiedy tylko nadarzy się okazja – jak widać na powyższym materiale filmowym.
Ghost of Tsushima trafi wyłącznie na PS4 w polskiej wersji językowej już 17 lipca.
Źródło: Twinfinite
Dodaj komentarz