Kolejny raz wracamy do Rocket League i kolejny raz mamy dobrą wiadomość. Tym razem dostarczył ją nam wicedyrektor Psyonix Jeremy Dunham. W wywiadzie dla Gamezone tłumaczy jak wygląda sprawa z portowaniem gry na kolejne platformy i uchyla rąbka tajemnicy procesu powstawania tytułu.
„Najważniejszym powodem tego, że jesteśmy tylko na PlayStation i PC jest wielkość naszego zespołu” ” Przez większość procesu tworzenia było nas od 8 do 12 pracujących nad grą, dosłownie niedawno, w ciągu ostatnich kilku tygodni dodaliśmy kilka osób”
„Chcieliśmy mieć pewność, że gra jest bardzo dobra, dopracowana i wszystkim się podoba, jedyna droga która mogła nam to zapewnić to skupić się na dwóch platformach”
Jak wiemy do gry podążają kolejne dodatki, gra odniosła duży sukces i zapewne Psyonix będzie rosło jeśli chodzi o zespół. To zapewni nam nie tylko nową zawartość ale także pozwoli grze ukazać się na kolejnych plataformach. Myślę, że XOne jest pewny, ciekawe czy jest szansa na konsole Nintendo albo jakieś przenośne sprzęty.
Dodaj komentarz