Wszyscy mieli być traktowani jednakowo, niestety, jak się okazuje nie dotyczy to edycji kolekcjonerskiej
Przypomnijmy, wczoraj CD Projekt ogłosił, że edycja kolekcjonerska na Xboxa One zostanie wzbogacona o mapę świata gry z tkaniny oraz 150 kolekcjonerskich kart do gry Gwint. Posiadacze PC oraz PS4, którzy stanowią zdecydowanie większe grono użytkowników w Polsce, a niż użytkownicy XOne, szybko zaczęli wyrażać swoje niezadowolenie i hejt w stronę polskiego producenta na ich fanpagu oraz blogu CDP.
Maciej Iwiński – współzałożyciel CD Projekt, wydał dziś specjalne oświadczenie – szkoda, że zostało one napisane po angielsku, ale nasi koledzy witchersite.pl szybko przełożyli je na język polski, oto jego treść:
Patrząc na gorące komentarze wierzę, że nasza zapowiedź dodania do edycji kolekcjonerskiej Wiedźmina 3 na konsoli Xbox One dwóch talii kart do gry Gwint oraz mapy świata z tkaniny, wymaga od nas dalszego słowa komentarza.
Tutaj w CD Projekt RED, Gracze są dla nas zawsze na pierwszym miejscu. Wersje naszych gier na PC są wolne od zabezpieczeń DRM, stajemy na głowie, aby dać Ci najbardziej podrasowane edycje naszych gier (standardowe lub kolekcjonerskie) i dostarczamy tę samą grę, niezależnie od platformy i wersji, którą kupisz. Co więcej, obiecaliśmy, że nie będzie żadnych ekskluzywnych DLC, ani na platformie, ani w zależności od sprzedawcy i podtrzymujemy naszą obietnicą – nic się nie zmieniło, ani nie zmieni w tym zakresie.
Nie zrozumcie mnie źle, ja rozumiem, że te dodatkowe elementy mogą być pożądane przez Wiedźmina fanów grających w gry na innych platformach. Jednak, jako że nie oferują żadnych ekskluzywnych DLC na platformy lub dla sprzedawców, ani innych form zróżnicowania rozgrywki, my poszukujemy sposobów wspierania naszych partnerów [chodzi o Microsoft w tym przypadku – dopisał protagonista]. Naszym zadaniem jest również dostarczanie specjalnych przedmiotów do przedsprzedaży dla niektórych sprzedawców na całym świecie, w tym komiksów, plakatów, steel booków lub medalionów. Zabawne, nie zauważyliśmy żadnych komentarzy na temat specjalności poszczególnych pre-orderów.
Jaki jest powód? Dlaczego to robimy? Potrzebujemy wsparcia partnerów, aby nasza gra była widoczna na całym świecie. Powinno to, mam nadzieję, przełożyć się na lepszą sprzedaż, co w konsekwencji pozwala nam robić to, co robiliśmy przez ostatnie 10 lat, czyli reinwestować pieniądze w robienie wspaniałych gier RPG, a jednocześnie trzymać się naszych wartości.
Jeśli nadal uważasz, że dodanie dwóch talii kart Gwint i mapy świata w edycji kolekcjonerskiej gry na konsolę Xbox One równa się zdradzeniu naszych wartości i nie spełnianiu obietnic, dobrze, to robi nam się smutno, ale ostateczna decyzja zależy od Ciebie.
Wciąż, mam nadzieję, że to, co oferujemy jest unikalne i chcemy poprosić o niewątpienie w to. Mamy więcej wspaniałych rzeczy do ogłoszenia w temacie Wiedźmina 3: Dziki Gon w najbliższych miesiącach i obiecuję, że nie będziesz rozczarowany (tak, tak, nie ma więcej ekskluzywnej zawartości).
Czy takie oświadczenie jest w stanie was zadowolić?
źródło i tłumaczenie witchersite.pl
Dodaj komentarz