Deweloper poprawił tytuł na konsole następnej generacji – maszynka Sony dostanie lepszą wersje.
Obie wersje Redux Metro: 2033 i Metro: Last Light są lżejsze i bardziej wyraziste. Deweloper powiedział, że tym razem jest „znacznie mniej kompromisów” na konsolach, niż w wersji PC.
W rozmowie z Eurogamer, Huw Beynonz Deep Silver wyjaśnił, że obie produkcje zostały opracowane w ciągu ostatniego roku przez zespół pracujący nad oryginalną serią Metro. Gry zostały zaplanowane i zapowiedziane jako „prawdziwa wersja reżyserska”.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, obie wersje na konsolach następnej generacji działać będą w 60fps. Jeśli chodzi o rozdzielczość to na PlayStation 4 działa w 1080p, właściciele Xbox One natomiast otrzymają gre w 900p. Huw mówi, że pracują nad poprawą rozdziałki na konsole Microsoftu, ale na chwilę obecną to nic pewnego.
Wersje gry na PS4 i Xbox One będą używać wysokiej klasy tekstury z PC, oraz uaktualnień z egzemplarzy na PS3 i Xbox 360. Tereny zewnętrzne zostały również obdarzone nowym systemem oświetlenia, czyniąc środowisko jaśniejsze i wypełnione większą ilością detali. Poziomy zostały połączone ze sobą, tworząc większe środowisko.
Dodaj komentarz