Pojawiło się wiele informacji dotyczących nadchodzącego dzieła studia SWDTech Games.
[youtube id=”eUeobQmtxY8″ height=”348″ width=”610″]
Gracze wcielą się w postać nazwaną bardzo prosto – The Detective. W tytule zawarci będą ludzie, ale także potwory, co nie powinno dziwić, uwzględniając ostatnie trendy branżowe.
Historia będzie przekazywana za pośrednictwem scenek komiksowych, których styl powinni docenić fani Sin City.
Walka będzie toczona w systemie turowym. Środowisko nie będzie statyczne, co będzie wymuszało oddziaływanie z elementami otoczenia, korzystanie z osłon terenowych i przywiązywanie uwagi do miejsc, w których znajdywać się będą przeciwnicy. Aby ułatwić sobie rozpoczęcie potyczki, gracze będą mogli na przykład zestrzelić żyrandol, zrzucając go na oponentów.
Otwarta walka nie będzie jedynym możliwym sposobem na pozbycie się napotkanych przeszkód – w Project Noir będzie można również skradać się i zdejmować przeciwników po cichu.
Natomiast o głównym bohaterze wiadomo już całkiem sporo. Po pewnym tragicznym wydarzeniu, które miało miejsce w szpitalu, Detektyw zaprzepaścił swoją karierę, stracił trzeźwość umysłu oraz życie partnera. Bohater dostanie szansę naprawienia spraw – będzie nawiedzany przez halucynacje (które będą mogły zawierać odpowiedzi do wydarzeń z przeszłości). Gracz będzie musiał rozwinąć swoje zdolności dedukcji i oczyścić swoje imię. W osiągnięciu celu pomocne będą znajdywane poszlaki i informacje wyciągane od przesłuchiwanych osób.
Mimo widocznej prostoty pomysłu na grę, będzie ona miała poruszać istotne zagadnienia życiowe – gdzie kończy się szaleństwo? Komu można ufać? Kto zawsze pomoże?
Project Noir ukaże się na PC, Mac, iOS, Androida, PS Vita oraz PlayStation 4 pod koniec bieżącego roku, jeśli zbiórka środków na Kickstarterze zakończy się sukcesem.
bardzo ciekawie zapowiada się ten tytuł