Oto krótki filmik pokazujący płynne działanie Killzone: Shadow Fall na PS Vita za pomocą Remote Play.
Film trwa niestety tylko kilka sekund oraz jest nie najlepszej jakości, ale i tak możemy zobaczyć jak płynnie i bez zacięć działa Killzone: Shadow Fall na PS Vita dzięki Remote Play.
[youtube id=”6DIQ0iVE4eo” width=”618″ height=”348″]
Wygląda na to, że nawet tak szybkie i dynamiczne gry jak Killzone: Shadow Fall będą działać bez lagowania na PS Vita przez Remote Play, pytanie pozostaje tylko jedno, jak szybki trzeba mieć internet, aby uzyskać taką płynność, jak myślicie? Czekamy na wasze opinie w komentarzach poniżej!
Myślę, że autor artykułu doskonale wie o tym, że to jest LAN. Nie chcę się wtrącać, ale wydaję mi się, że pytanie padło w odniesieniu do uzyskania podobnych efektów dla sieci WAN – tylko trzeba użyć wyobraźni i się tego domyśleć. Z drugiej strony LAN też operuje standardami. W teorii posiadacze starszych routerów b/g bez problemu obsłużą stream, bo wskazują na to parametry danego standardu. Natomiast w praktyce trzeba uwzględnić ruch sieciowy, zasięg wifi, zakłócenia oraz to, że owe parametry – (tutaj przesyłanie danych wewnątrz siec) często bywają mniejsze niż mówi standard. Chcąc lub nie chcąc lagi mogą być obecne :).
Jaki internet ? przecież to przez wifi smiga w lokalnej sieci.
hahahahahahahahaa, wyjdź.
Mi się też wydaje ze to działa w sieci lokalnej .