Zobaczcie na przykładzie gry Battlefield 4 jak producent poradził sobie z brakiem kilku przycisków w PS Vita.
Jak możecie zobaczyć na powyższym obrazku tylni panel dotykowy został podzielony na cztery strefy, każdy prostokąt odpowiada jednemu z brakujących przycisków (L2,L3,R2,R3) w PS Vita, które posiada pad od PS3.
W górnej strefie mamy przyciski L2 i R2 natomiast w dolnej L3 i R3, gdy chcemy rzucić granat musimy dotknąć górnego lewego pola, natomiast gdy chcemy biec musimy przytrzymać palec w lewej dolnej strefie tylnego panelu dotykowego PS Vita.
Czy to rozwiązanie będzie dla nas wygodne? trudno powiedzieć, ale przecież nic innego nie dało się wymyślić.
Wydaje mi się, że podobnie jest to wykorzystane w grze The Jak & Daxter Trilogy, i jest to wygodne
Odkrycie 100-lecia. To rozwiązanie jest już wykorzystywane. http://webassets.scea.com/forums/25523_l2r2.PNG