Studio Witch Beam potwierdziło, że wspomniany tytuł będzie wspierał cross-buy i cross-save między PS4 oraz PSV. Poznaliśmy również inne informacje.
Wiadomo, w jaki sposób twórcy chcą zwiększać tak zwane „replay value” – nakłaniać do ponownego zapoznawania się z tytułem.
Ukończenie kampanii ma trwać kilka godzin, ale ma to zależeć od umiejętności gracza; Assault Android Cactus ma być bardzo wymagającą produkcją. Pracownicy Witch Beam otwarcie przyznają, że skupiają się na kreowaniu pragnienia powtórnego zagrania w ich dzieło.
Mają temu pomagać 8 postaci (o drastycznie różniących się stylach rozgrywki), system rankingowy dla każdej mapy, wirtualna waluta – ma ona służyć odblokowywaniu bonusów (takich jak na przykład artworki i nowe tryby gry).
Zapowiedziane są także tryby Boss Rush oraz Endless Mode (w którym można będzie spędzić długie godziny po ukończeniu kampanii), współpraca do 4 graczy oraz rankingi online.
Premiera Assault Android Cactus ustalona jest na 30 listopada.
Jak zwykle szybcy! 😀 Idę do konkurencji >_<
Idź, idź, tam jeszcze o tych szczegółach nie napisali…
A i miałbym jedną prośbę, jeżeli jednak zdecydujesz się wrócić to pisz pod jedną nazwą a nie trzema 😉
Brak taktu i zero szacunku dla czyjejś pracy… 🙂