W dniu kiedy w internecie znowu zrobiło się głośno o Redfall, Arkane wreszcie wypuściło wyczekiwaną od miesięcy aktualizację. A 60 klatek na konsolach to dopiero początek!
Redfall zadebiutował na Xbox Series i PC w maju, czyli prawie pół roku temu. Od czerwca gra nie dostała żadnej aktualizacji, aż do dzisiaj! I muszę przyznać, że lista zmian wygląda imponująco. Najważniejszym punktem programu jest oczywiście tryb wydajności dostępny na konsolach. Pozwoli on wreszcie na rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę! Tryb wydajności dostępny będzie zarówno na Xbox Series S, jak i X.
Oprócz tego pojawiło się także sporo poprawek i usprawnień. Gniazda wampirów pojawiać się teraz będą w nowych miejscach na mapie, dodano możliwość eliminacji z ukrycia, a także poprawiono mnóstwo w kategorii dostępności gry. Znajdziemy ulepszenia wizualne, zarówno użytkowe, jak i czysto poprawiające jakość oglądanych przez nas obiektów. Podczas gry w drużynie, każdy z graczy będzie oznaczał miejsca innym przedmiotem, a takie obiekty jak motyle czy kłęby mgły, będą wyglądać o wiele lepiej.
Nie zabrakło poprawek wydajności, choć większość usprawnień na liście zmian odnosi się do PC, a nie konsol.
To co, skusicie się na powrót do Redfall? Bo ja się nie mogę doczekać! Grę znajdziecie w katalogu Xbox Game Pass, a naszą recenzję tutaj. Aktualizacja jest już dostępna.
Źródło: Bethesda
Dodaj komentarz