Najnowsza aktualizacja do gry Halo Infinite skupi się na dostosowaniu i usprawnieniu kilku elementów. Głównie dotyczyć będzie to broni.
Halo Infinite to w ciągłym stopniu produkcja, która skupiła się również na aspekcie wieloosobowym. Od czasu do czasu przyjdzie nam obserwować kolejne dodawane nowości, zmiany, ulepszenia, czy dopracowywanie pewnych elementów. Najnowsze usprawnienia, które zostaną wprowadzone już wkrótce to w szczególności modyfikacja i zbalansowanie głównego uzbrojenia. W oficjalnym komunikacie możemy zauważyć, że zmian jest sporo. Prezentują one się m.in., tak:
Plasma Pistol:
Increased base shot damage from 20 to 28
Increased charge shot angular velocity from 20 to 35 degrees per second
Increased charged shot guided angular velocity at rest from 50 to 70 degrees per secondPulse Carabine:
Increased guided angular velocity at rest from 25 to 35 degrees per second
Decreased angular velocity from 50 to 30 degrees per second
Increased targeted leading fraction from 0.35 to 1
Increased guided projectile error radius from 0.2 to 0.22 degrees
Zmiany również dotyczą innych przedmiotów ofensywnych. Mowa tutaj o: VK78 Commando, BR75, Frag Grenade, Snap Slide i Disruptor. Twórcy przyznali także, że poza tą aktualizacją, jest jeszcze sporo do zrobienia. Chodzi głównie o naprawienie błędów, czy problemów związanych z siecią internetową. Materiał źródłowy jest tak obszerny, że po więcej informacji zapraszam do oficjalnej informacji na stronie Halo.
Omawiana wyżej aktualizacja trafi na serwery już 8 listopada bieżącego roku. Warto zaznaczyć, że tryb wieloosobowy jest dostępny w modelu free to play. Dlatego serdecznie polecam skorzystać z tej możliwości i spróbować swoich sił w tej bardzo dobrej produkcji.
A wy co o tym wszystkim sądzicie? Czekamy na wasze odczucia w komentarzach! Możecie też dać nam o nich znać za pomocą mediów społecznościowych. Znajdziecie nas na Facebooku oraz Twitterze.
Źródło: GamingBolt, Halo Waypoint
Dodaj komentarz