Deweloper gier Gears of War nie wiedział co dalej zrobić z całą franczyzą. Taką informację przekazał Cliff Bleszinski w wywiadzie dla IGN.
Gears of War to jedna z najbardziej znanych serii gier wideo w historii. Znakomite tytuły od zawsze kojarzyły nam się z nieprzeciętną fabułą i świetną rozgrywką. Chowanie się za osłonami i wykorzystywanie tego w ataku to jedna z rzeczy jaką możemy znaleźć w tych produkcjach. Informacja o potencjalnym braku pomysłu na rozwój tej marki może dziwić wielu z nas.
Główny projektant gry czyli Cliff Bleszinski wspomniał o tym w wywiadzie dla portalu gamingowego IGN:
I honestly think once Lee Perry [Gameplay Designer, Gears of War 2], myself, and Rod Ferguson [Producer, Gears of War] left, I believe that Epic didn’t really know what to do with the franchise,
They hadn’t shipped a game in a while. The [Unreal] engine was doing rather well, but they were growing and they probably needed the income even though they really didn’t know what to do with the future of the franchise.
Warto dodać, że Microsoft nabył prawa do marki w 2014 roku. Przyczyniło się to do stworzenia kolejnych gier z tej serii. Możemy się zastanawiać co by było gdyby. Natomiast stało się tak, a nie inaczej. Z pewnością wielu fanów było zadowolonych, że produkcja ta wróciła po bardzo długiej przerwie. Podsumowując, jeżeli faktycznie Epic Games nie wiedział jak rozwinąć markę, to lepszym rozwiązaniem było przekazanie praw innym twórcom. Xbox wykorzystał to bardzo dobrze i rozszerzył to uniwersum. Gears of War to nadal bardzo mocna marka dla Microsoftu. Z niecierpliwością czekamy na potencjalne zapowiedzenie szóstej odsłony. Po więcej szczegółów zapraszam do artykułu IGN.
A wy co o tym wszystkim sądzicie? Czekamy na wasze odczucia w komentarzach! Możecie też dać nam o nich znać za pomocą mediów społecznościowych. Znajdziecie nas na Facebooku oraz Twitterze.
Źródło: GamingBolt, IGN
Dodaj komentarz