The Elder Scrolls V: Skyrim The Adventure Game została ufundowana w 28 minut, grę będzie można jeszcze wesprzeć i zamówić przez 32 dni.
Skyrim jest przenoszony do nowego formatu: gier planszowych. Modiphius Entertainment, twórca miniaturowej gry The Elder Scrolls i gier planszowych jak Fallout, czy RPG Diuna, wyda The Elder Scrolls 5: Skyrim – The Adventure Game już w 2022 roku.Mnogość kampanii narracyjnych w grze, zapewni nowy wgląd w historię Skyrim, będąc prequelem do wydarzeń z gry wideo. Skyrim – The Adventure Game trafił do przedsprzedaży we wtorek na platformie Gamefound. Ostateczny produkt, który również ma trafić do sprzedaży detalicznej, może pojawić się już wiosną przyszłego roku. Kampanię możecie wesprzeć w tym miejscu.
Skyrim – The Adventure Game to gra planszowa dla 1-4 graczy, którzy współpracują ze sobą w sesjach trwających od 90 do 120 minut każda. Gracze wcielają się w jedną z sześciu postaci, z których każda oparta jest na kultowej rasie fantasy z serii The Elder Scrolls: Altmer, Dunmer, Imperial, Khajiit, Nord i Orsimer. Każdy ma swój własny, unikalny zestaw mocy i umiejętności, co z kolei zapewnia grze różnorodność rozgrywki.
Wyobraź sobie, że wspinasz się po ścianie sześciobocznej piramidy i wszyscy wspinamy się na szczyt; jeden wielki finał. Ale na mojej piramidzie mogę iść w prawo, mogę iść w lewo, mogę iść do środka. Mam więc wiele możliwości dotarcia do szczytu mojej strony historii dzięki mojemu stylowi gry. Ale jest sześć innych stron.
Chris Birch – założyciel Modiphius
W Skyrim – The Adventure Game można zagrać jako jednorazowe doświadczenie, skupiając się na wybranych scenariuszach tematycznych. Największą atrakcją będą jednak dwie długie kampanie, każda z trzema rozdziałami. Narrację zasila talia składająca się z około 600 kart, która może wzrosnąć do około 700 kart w zależności od przekroczonych celów kampanii na Gamefound (już teraz pierwszy cel – 100 tys. GBP przebito czterokrotnie). Talie kart zawierają wszystkie dostępne w grze zadania i elementy fabuły. Sama talia jest modyfikowalna i wymaga, aby gracze dodawali, usuwali i tasowali karty z gry na grę.
Ostatecznie, jak zaznaczył założyciel Modiphus, talia staje się zapisem twojej osobistej historii z grą. Decyzje, które podejmiesz na wczesnym etapie, będą miały wpływ na długość kampanii. Na przykład jeśli zabijesz jarla Białej Grani, to pozostanie martwy przy następnej rozgrywce. Ale Birch podkreślił, że nie jest to gra w stylu legacy i nie wymaga niszczenia żadnych oryginalnych komponentów. Całe doświadczenie można łatwo zresetować, dodając karty, które zostały usunięte z powrotem do gry.
Źródło: polygon
Dodaj komentarz