26 maja miała miejsce kolejna prezentacja poświęcona serii Monster Hunter. Czego dowiedzieliśmy się o nadchodzącym MH World 2, a co dostaniemy w już wydanym MH Rise? Zapraszam do lektury.
Majowy stream Monster Hunter
Marka Monster Hunter chyba dawno nie miała się tak dobrze. Monster Hunter Rise sprzedaje się na Switchu jak ciepłe bułeczki, a gracze już czekają na Monster Hunter Stories 2. CAPCOM kuje żelazo póki gorące i przygotował kolejne wydarzenie, które mogliśmy obejrzeć w internecie poświęcone wyłącznie wspomnianym tytułom. Całe nagranie możecie zobaczyć poniżej, a dalej przeczytać i zobaczyć najważniejsze informacje.
Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin
Twórcy regularnie raczą nas zwiastunami nadchodzącej produkcji – Monster Hunter Stories 2, które trafi do nas już 9 lipca. Tym razem dowiemy się o dziwnych promieniach, które powodują wściekłość u niektórych potworów, oraz dowiemy się jak krzyżować je ze sobą, aby nauczyły się nowych umiejętności. Wygląda to na prawdę na rozbudowany i ciekawy system. Zresztą zobaczcie sami!
Monster Hunter Rise
Monster Hunter Rise był dla mnie grą skończoną i kompletną, dostał zasłużoną notę w mojej recenzji. Jednak to co się dzieje z produkcją po premierze, przechodzi moje jakiekolwiek wyobrażenia o obsłudze posprzedażowej. Już od dzisiaj (27 maja) dostępna jest aktualizacja do wersji 3.0. Jak na pewno zauważyliście na powyższym filmie, czekają na nas dwa zupełnie nowe potwory do upolowania, ale to nie wszystko! Właśnie dostaliśmy nowe zakończenie, o którym twórcy nie chcieli za dużo powiedzieć! Musimy to sprawdzić sami. Do tego, naprawiono naprawdę dużo błędów, których powiem szczerze nie udało mi się zauważyć podczas recenzowania. To naprawdę rzadkie przypadki, nie zmienia to jednak faktu że zespół pracuje nad tym, aby doprowadzić Monster Hunter Rise do perfekcji!
Pełne informacje o aktualizacji są następujące:
Dodano elementy fabularne
- Nowe potwory pojawią się w zadaniach Hub.
- W Rampage pojawią się nowe potwory.
- Dostępne będą nowe zadania.
- Dostępne będzie nowe miejsce walki.
- Dostępne będą nowe drzewka broni, zbroje i zbroje warstwowe.
- Dostępne będą nowe umiejętności i umiejętności Rampage.
- Możesz zmienić wygląd broni w trybie Rampage, używając określonych materiałów.
- Uwaga: powyższe elementy zostaną odblokowane po spełnieniu określonych warunków.
Dodano elementy systemu
- Nowe nagrody kart gildii
- Nowe DLC dostępne w Nintendo eShop.
Naprawiono błędy
- Naprawiono błąd powodujący eksplozję podczas usuwania instalacji podczas misji Rampage w trybie wieloosobowym.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi uzyskanie talizmanów w pewnych okolicznościach.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że okręty podwodne stawały się przezroczyste podczas przerywnika filmowego, w którym Argosy opuszcza port z Buddy Plaza, gdy inni gracze znajdują się w określonych miejscach w trybie wieloosobowym.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował, że dekoracje były usuwane podczas zmiany na inny zestaw zawierający te same dekoracje.
- Jeśli gracz ma dango dnia specjalnego zarejestrowanego w zestawie, Dango Carver (Hi) czasami aktywuje się, nawet jeśli nie jest to codzienna oferta specjalna. Zostało to rozwiązane.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zaliczanie lancopałem „Odeprzyj używając broni” w zadaniach Rampage.
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry po naciśnięciu przycisku akceptacji po zejściu kursora z ekranu, jeśli gracz wykonuje określone czynności podczas przyjmowania przedmiotów od miauemników.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Łowca Nowicjuszy Taishi pojawiał się jako Artysta Kul Ryżowych Seihaku, jeśli gracz spojrzał na swoje miejsce z obszaru przygotowania w centrum.
- Naprawiono problem powodujący błąd podczas wykonywania pewnych czynności w wiosce po podjęciu zadania z aktywnym Wyślij prośbę o dołączenie, gdy nie uczestniczyłeś w lobby.
- Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał ładowanie elektryczne części potwora, przez co otrzymywał mniej obrażeń podczas zadania Serpent Goddess of Thunder.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekt wiatru pozostawał na ekranie, jeśli potwór został zabity podczas tworzenia strumienia powietrza podczas zadania Serpent God of Wind.
- Naprawiono błąd, który czasami uniemożliwiał graczowi przejście, gdy Bishaten przylgnął do ściany.
- Kiedy gracz zemdlał podczas zadania, inni gracze, którzy dołączyli do zadania w trakcie zadania, czasami otrzymywali komunikat na ekranie wczytywania, informujący ich, że zemdlał. Zostało to rozwiązane.
- Jeśli gracz jedzie na Palamute, gdy Almudron nurkuje pod nim i tworzy błotnisty labirynt, czasami między ścianami błota mogą być ścieżki zbyt wąskie, aby można było przez nie przejść, a niektóre ściany wypaczałyby gracza gdzie indziej, dotykając ich. Zostało to rozwiązane.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał towarzyszom pomaganie graczowi, jeśli otrzymali dolegliwości związane ze statusem w stanie, w którym odrzucono negatywne efekty.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że ataki w trybie Demon z dwóch ostrzy i atak wręcz ciężkiego łuku nie były uwzględnione w warunkach umiejętności Ukryta moc.
- Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gracza w środowisku podczas wykonywania czynności Jazda wiwerną na Tobi-Kadachi w Zalanym Lesie.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przerywnik filmowy ściemniał i stał się niemożliwy do pominięcia, gdy HP gracza osiągnie 0 w tym samym czasie, gdy potwór zostanie zabity podczas zadania Wężowy bóg wiatru.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Hopper topora na ostrzu szarży zyskiwał efekt „Wzmocnienia Jedwabiu” tylko podczas ataku w górę.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający zwiększanie obrażeń od wybuchu, gdy gość użyje duszy Teostry w obszarze treningowym.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał pojawienie się dodatkowych trafień po udanym wylądowaniu w tańcu z wirującym ostrzem w powietrzu lub ciosem w powietrze z okrągłym ciosem, jeśli jedwabny robak jest podłączony.
- Naprawiono błąd powodujący ciągły stan niskiej wytrzymałości i zmniejszonej prędkości ruchu.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający skorzystanie z efektów umiejętności Dango Bombardier dango Sticky Ammo.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty Smakosz Ryby trwały dłużej dla innych graczy niż dla użytkownika podczas korzystania z umiejętności Szeroki zasięg.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wytrzymałość łowcy była zmniejszona, jeśli strzegł i został trafiony przez amunicję odłamkową łuku od innego gracza.
- Naprawiono błąd powodujący występowanie błędu aplikacji, gdy gracz otworzył swój własny ekran statusu z listy członków przed wyjściem na misję z aktywnym graczem, gdy nie uczestniczył w lobby.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczom awansowanie, jeśli gospodarz opuści sesję wieloosobową z 3 lub więcej graczami w określonym czasie i pod określonymi warunkami.
- Naprawiono błąd, który czasami powodował odtwarzanie niewłaściwego efektu dźwiękowego amiibo podczas czytania.
- Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi awansowanie podczas wielokrotnego otwierania i zamykania ekranu głównego po aktywacji klawiatury programowej.
Źródło: monsterhunter.com
Dodaj komentarz