Sea of Solitude to niezależna gra pozwalająca lepiej zrozumieć emocje. W wersji reżyserskiej zobaczymy ją tylko na Nintendo Switch.
Nieczęsto mamy do czynienia z grami tak autorskimi i osobistymi jak Sea of Solitude: The Director’s Cut. Gra opowiada bowiem o emocjach, głównie tych przykrych. Pozwoli więc lepiej zrozumieć samotność, deprtesję i smutek. Poniżej możecie zobaczyć jak o produkcji wypowiada się jej twórca Cornelia Geppert, w ramach jednego ze spotkań z serii Ted. Chcemy też nadmienić, że szykujemy dla Was specjalny wywiad z Cornelią oraz recenzję gry!
Jak więc zapowiada się Sea of Solitude: The Director’s Cut? Będzie to emocjonalna przygoda w której wcielicie się w Kay. Dziewczyna jest w takiej rozpaczy, że aż zmieniła się w potwora. Będzie musiała znaleźć swoją wewnętrzną siłę, aby pokonać przeciwności… które są również jej dziełem. Czeka nas piękny i niepokojący, ale zalany łzami świat, który wciąż się zmienia. Będziemy się po nim przemieszczać pieszo i w łodzi, aby rozwiązać zagadki i stoczyć pojedynki z bossami reprezentującymi między innymi samotność, depresję i porzucenie.
Źródło: TED
Dodaj komentarz