Czas na kolejne materiały z Medium! Do premiery zostały już jedynie dwa tygodnie.
Dziś możemy bliżej przyjrzeć się temu, jak prezentuje się Ray-Tracing w najnowszym tytule Bloober Team. Minutowy filmik pokazuje nam kilka różnych scen oraz to, jak zachowuje się w nich światło i cienie.
Materiał zaprezentowany został w ramach Nvidia Game On, wraz z ogłoszeniem, że gra od dnia premiery wspierać będzie NVIDIA DLSS (deep learning neural network, która wspomaga renderowanie gry dając nam więcej klatek oraz wyraźniejsze tekstury). Jest to jednak technologia dostępna jedynie na PC.
O detalach RTX na Xbox Series wciąż niewiele wiadomo, poza zapewnieniem, że Xbox Series X będzie obsługiwał Ray-Tracing od dnia premiery. Takie ogłoszenie sprawia, że właściciele XSS raczej nie będą pocieszeni. Aktualizacja ze wsparciem RTX na Xbox Series S może pojawić się później, o ile w ogóle. Jeśli tylko będą znane jakieś konkrety, na pewno damy o tym znać.
Bloober Team potwierdził też po raz kolejny, że Medium nie ukaże się na konsolach Xbox One. Uzasadnienie jest proste – nie mają one mocy wystarczającej na jednoczesne renderowanie dwóch światów.
Premiera Medium już 28 stycznia 2021 na Xbox Series oraz PC. Gra od dnia premiery znajdzie się w katalogu Game Pass. Jeśli planujecie zakup, ten przedpremierowy da Wam 10-procentową zniżkę.
Źródło: DualShockers
Dodaj komentarz