Robocraft to gra komputerowa free-to-play z 2013, która w tyle lat po premierze dalej się rozwija i rozbudowuje. Dostępna na Steamie zbiera w większości pozytywne recenzje.
Do końca 2017 roku grę pobrało ponad 13.5 miliona użytkowników. Wersja Infinity, która ma się pojawić na konsoli jeszcze w tym roku, wygląda lepiej, ma wspierać 4K i działać płynnie w 60 klatkach na Xbox One X.
Robocraft Infinity to gra, która łączy ze sobą Minecrafta i World of Tanks – w zbudowanych z bloków robotach-pojazdach wyjeźdżamy/wylatujemy na pole bitwy i walczymy w jednym z wielu trybów gry.
Daniel Riley, Community Manager w Robocraft Infinity, opowiedział trochę o tym, czego możemy się spodziewać. Wiemy już, że po 10 sekundach „spokoju” w rozgrywce, poziom „życia” zacznie się regenerować, że planowanie tego jak będzie wyglądał nasz pojazd ma ogromne znaczenie. Wiemy, że będzie „mirror mode”, który ułatwi tworzenie symetrycznych robotów, a w widocznych na ekranie statystykach podzielonych na funkcje, od razu zobaczymy, które z naszych pomysłów mają sens, a którym czegoś jeszcze brakuje. Różne tryby gry i sposoby rozgrywki sprawią, że będziemy dostosowywać się do tego, co aktualnie potrzebne – czasem będzie to zabijanie wszystkich napotkanych robotów, a czasem będzie wymagało bardziej taktycznego podejścia.
Jeśli chcecie być na bieżąco, śledźcie bloga Robocraft Infinity.
Robocraft Infinity ogłoszony został podczas zeszłorocznego E3 i pojawi się na Xbox One oraz Windows 10 (z funkcją Play Anywhere). Nie będzie już niestety tytułem free-to-play, ale i tak, powinien znaleźć mnóstwo fanów.
Źródło: Xbox
Dodaj komentarz