Bethesda potwierdziła, że DOOM dla Nintendo Switch będzie działać w 30 klatkach na sekundę.
Według Bethesdy gra DOOM i jej technologie renderowania są ekstremalnie skalowalne. Podczas portowania tego tytułu studio chciało przygotować niesamowitą oprawę graficzną, działającą w 720p przy stałych 30 klatkach na sekundę. Renderowanie grafiki ma się nie różnić między trybem przenośnym, a stacjonarnym.
Tryb dla pojedynczego gracza mieścić będzie się na 16 GB kartridżu. Osoby chcące grać wieloosobowo będą musiały pobrać dodatkowe 9 GB danych. Niestety małym zawodem dla graczy może być brak obsługi sterowania ruchowego, znanego między innymi z gier z serii Splatoon.
Produkcja ta trafi na Nintendo Switch już 10 listopada 2017.
Źródło: https://www.rollingstone.com/glixel/news/doom-on-switch-runs-at-30fps-multiplayer-download-is-9-gb-w504975
Dodaj komentarz