Od oficjalnej prezentacji na temat Nintendo Switch minęło już nieco czasu. Od tego dnia internet zalewany jest nowymi informacjami na temat nadchodzących gier na tę platformę. Nintendo udostępniło za pośrednictwem serwisu Twitter zaktualizowaną wersję grafiki przedstawiającej nadchodzące na konsolę Nintendo Switch gry.
There are more than 80+ games currently in development for #NintendoSwitch. Here’s what to expect this year, with more still to come! pic.twitter.com/j20TB6kpPE
— Nintendo of America (@NintendoAmerica) 20 stycznia 2017
The Legend of Zelda: Breath of the Wild jest grą, która dotychczas zaliczyła bardzo długie opóźnienie, zmieniając po drodze kilka razy styl graficzny. Jest to także produkcja, która będzie ostatnim większym tytułem na konsoli Nintendo Wii U. Do sieci trafiło kilka ciekawych informacji na jej temat.
Producent gry Eiji Aonuma zapowiedział, że gra będzie posiadać alternatywne zakończenie. W wywiadzie z portugalskim IGN powiedział, że odblokuje się ono, gdy spełnimy odpowiednie kryteria. Podczas tego samego wywiadu ujawniono, że gra nie będzie miała możliwości wyboru różnych języków dla dubbingu i napisów. Jeżeli ktoś chciał zagrać przykładowo z japońskim dubbingiem i angielskimi napisami – nie otrzyma takiej możliwości.
Po raz pierwszy od dawna nie będziemy mieli możliwości nazwania swojej postaci. W The Legend of Zelda: Breath of the Wild główny bohater zawsze będzie Linkiem, co najprawdopodobniej związane jest z obecnym w grze dubbingiem.
Wśród wielu koni dostępnych w grze The Legend of Zelda: Breath of the Wild będzie można znaleźć znanego od lat wierzchowca, na którym Link przemierzał spore odległości – Eponę. Producent nie ujawnił (na szczęście) żadnych szczegółów na temat tego, gdzie będziemy mogli ją znaleźć. Każdego konia, którego napotkamy w terenie będzie można oswoić. Każdy z nich będzie posiadać unikalne statystyki, takie jak siłę, prędkość, staminę, czy temperament. Gdy uda nam się je oswoić będziemy mogli nadać im swoje imię.
Na kanale niemieckiego oddziału Nintendo pojawił się nowy 20-minutowy fragment rozgrywki z gry. Tym razem komentowany jest on przez Eiji Aonumę. Możecie obejrzeć go poniżej.
Mario Kart 8 Deluxe jest nieco ulepszonym portem gry Mario Kart 8 z konsoli Nintendo Wii U. Wśród nowości, które zostały ujawnione jest kilka nowych postaci, parę pojazdów, czy ulepszony tryb Battle Mode. Na jednej z ujawnionych grafik można zobaczyć jakie opcje rozgrywki będą dostępne w Battle Mode.
Tryby Ballon Battle oraz Bob-omb Blast zostały już potwierdzone wcześniej przez Nintendo. Rozgrywkę z nich można było zobaczyć na dotychczasowych zwiastunach. Pozostałe grafiki sugerują znane już z m.in. Mario Kart: Double Dash Shine Thief, z Mario Kart Wii Coin Runners, czy jakiś nowy tryb wykorzystujący Piranha Plant.
Square Enix przygotowuje z myślą o konsoli Nintendo Switch kilka portów gier z serii Dragon Quest. Jednym z japońskich tytułów startowych będzie Dragon Quest Heroes I-II, które według zapewnień firmy ma się nieco różnić względem wydania na inne platformy. Pierwszą sprawą jest implementacja HD Rumble. Podczas pokonywania przeciwników Joy-Cony mają odpowiednio wibrować w zależności od przeciwników. Przykładowo gry pokonamy Slime’a mamy poczuć jakbyśmy przecinali galaretkę. Podczas walki z większą ilością wrogów ma to być tak zrobione, że poczujemy nawet pojedynczego metalowego Slime’a, kryjącego się między przeciwnikami.
Gra na Nintendo Switch będzie wyglądać nieco gorzej od wersji PS4. Poziom trudności gry i balans rozgrywki został dopasowany pod wersję na Nintendo Switch. Dodatkowo, wiele zmian wprowadzonych w Dragon Quest Heroes II zostało dodanych do pierwszej gry. Więcej szczegółów na temat produkcji ma zostać ujawnionych na specjalnym streamie, niedługo przed premierą produkcji.
Oprócz Dragon Questów, na Nintendo Switch trafi także inne RPG od Square Enix, zatytułowane I Am Setsuna. Do sieci trafił nowy zwiastun nadchodzącej produkcji, dostępny niestety wyłącznie w języku japońskim. Możecie obejrzeć go poniżej. Co ciekawe, tytuł ten trafi w Europie do sklepów już 3 marca. Niestety, nie wiadomo, czy gra trafi u nas do pudełek – wydanie na rynek amerykański będzie dostępne wyłącznie cyfrowo, poprzez Nintendo eShop.
Sporą porcję informacji zaserwował Capcom, na temat nadchodzącego ekskluzywnie dla konsoli Nintendo Switch Ultra Street Fighter II: The Final Challengers. Podczas wywiadu z producentem serii Yoshinori Ono ujawnił dlaczego wybrano do portowania grę Street Fighter II. Ten rok jest 30 rocznicą serii Street Fighter. Firma planowała przygotować jakąś produkcję na nową konsolę Nintendo. Studio chciało powrócić do korzeni serii, a gra Street Fighter 2 idealnie się do tego nadaje. Ultra Street Fighter II: The Final Challengers bazowane jest na Street Fighter Turbo z dodanymi wieloma elementami.
W grze zawarto dwa style graficzne, jeden przypominający ten oryginalny z SNESa, oraz drugi uwspółcześniony styl HD. Ma to być spowodowane chęcią dotarcia do szerszej grupy odbiorców – zarówno do tych pamiętających pierwotną edycję, jak i młodszych, preferujący grafikę w wyższej rozdzielczości, dla których styl SNESowy mógłby być zbyt retro.
Dokładna data premiery nie jest jeszcze ustalona. Firma stara się skończyć produkcję na dzień premiery konsoli, czyli 3 marca 2017. Nad grą pracują osoby, zarówno pracujące przy dawnym Street Fighter 2, jak i nowszych Street Fighter 5, Marvel Vs Capcom Infinite, czy zupełnie nowe, których będzie to pierwszy projekt w Capcomie.
Kolejną zmierzającą na Nintendo Switch jest port dotychczas ekskluzywnej dla PS4 gry Disgaea 5. Sohei Niikawa, uczestniczący w wywiadach z serwisami 4Gamer oraz Famitsu ujawnił, dlaczego wybrano właśnie tę produkcję jako pierwszą do portowania. Według ujawnionych informacji studio nie musiało nic w grze zmieniać względem oryginalnej wersji na PS4. Nawet w trybie przenośnym Nintendo Switch jest wystarczająco mocny, by doświadczenie płynące z rozgrywki niczym nie odbiegało od trybu stacjonarnego z Switcha czy wersji z PS4.
Dotychczas firma rozważała możliwość przeportowania gry na Vitę. Niestety, PS Vita według studia była za słaba na tę produkcję, gra wymagała by sporych cięć, których NIS chciało uniknąć. Portowanie gry miało być rzekomo łatwe, bez żadnych problemów ze strony technicznej nowej konsoli. Na pytanie, czy NIS planuje przygotowanie większej ilości gier na Switcha, Niikawa odpowiedział twierdząco. W przyszłości ma pojawić się więcej informacji na temat nadchodzących produkcji studia.
Shovel Knight: Specter of Torment jest jedną z nadchodzących na Switcha produkcji. Będzie to kolejna platforma, na której będziemy mogli zagrać w tę udaną platformówkę. Poniżej możecie zobaczyć 12-minutowy fragment rozgrywki z gry w wersji na Nintendo Switch.
Jak od pewnego czasu wiadomo, Yooka-Laylee będzie nie trafi na konsolę Nintendo Wii U. Już wkrótce osoby, które wsparły grę na Kickstarterze kwotą, uprawniającą do odebrania kodu lub płyty z grą będą mogły zmienić wersję na Switchową. Opcja taka pojawi się już pod koniec tego miesiąca.
Kolejna, po Yooka-Laylee, czy kilku innych produkcjach gra została anulowana w wersji na Wii U, a przeniesiona na Switcha z przyczyny słabej specyfikacji technicznej konsoli Wii U. Jest to przygotowywana przez Team Cherry platformówka Hollow Knight. Produkcja zadebiutuje na Nintendo Switch niedługo po jego premierze. Niestety, dokładnej daty nie ujawniono.
Pod koniec zeszłego roku w sieci pojawiło się wiele plotek na temat możliwości pojawienia się na Nintendo Switch portu gry Resident Evil 7. Niestety, dla fanów serii, liczących na ogranie najnowszej odsłony na Switchu nie mamy dobrych informacji. O ile zarówno reżyser Koshi Nakanishi jak i producent Masachika Kawata uważają, że Switch jest unikalnym sprzętem, firma nie planuje w chwili obecnej przeniesienia gry tę platformę.
Na koniec coś dla fanów gier wyścigowych. Lucky Mountain Games od pewnego czasu pracuje nad nową produkcją, zatytułowną Racing Apex. W zeszłym roku deweloper planował wydać grę na Nintendo Wii U. Dzisiaj potwierdzono, że gra trafi na Nintendo Switch. Jednocześnie poinformowano, że wersja na Wii U jest wciąż w planach. Niestety, data premiery jest obecnie nieznana.
Update! We are expanding our team to allow us to work on the demo full time! #screenshotsaturday #indiedev #gamedev #retrogaming #lowpoly pic.twitter.com/F5RhCh2Pbo
— Racing Apex (@RacingApexGame) 22 stycznia 2017
@GeesRiK Yes we are planning to release on Switch
— Racing Apex (@RacingApexGame) 22 stycznia 2017
@DamienMcFerran @GeesRiK We are still planning on supporting the Wii U
— Racing Apex (@RacingApexGame) 23 stycznia 2017
Źródło: Kanał Nintendo w serwisie YouTube Źródło: https://twitter.com/RacingApexGame/status/822979754873802752 Źródło: http://nintendoeverything.com/first-shovel-knight-specter-of-torment-footage-on-switch/ Źródło: http://nintendoeverything.com/aonuma-says-zelda-breath-of-the-wild-doesnt-have-an-option-for-dual-audio/ Źródło: http://nintendoeverything.com/mario-kart-8-deluxe-art-points-to-five-different-battle-mode-types/ Źródło: http://nintendoeverything.com/resident-evil-7-producer-also-finds-switch-to-be-unique-but-says-no-current-plans-to-bring-the-series-over/ Źródło: http://nintendoeverything.com/nis-on-porting-from-ps4-to-switch-why-disgaea-5-was-chosen-as-first-game-for-the-system/ Źródło: http://nintendoeverything.com/capcom-on-making-ultra-street-fighter-ii-for-switch-two-art-styles-rebalancing-release-date-dev-team/
Dodaj komentarz