Od 2008 roku Sega we współpracy Nintendo serwują kolejne odsłony gier opartych na licencji Igrzysk Olimpijskich. Po niedawnej premierze Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games na konsoli Nintendo 3DS, nadeszła pora na debiut wersji na Wii U.
W Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games dla Wii U będziemy mogli wziąć udział w wielu różnych dyscyplinach sportowych. Jedną z nowości, niedostępnych w wersji na 3DS jest tryb Duel Events, występujący w trzech konkurencjach, jakimi są rugby, piłka nożna i siatkówka. Polega on na wykonywaniu różnych kombinacji, pozwalających na zdobywanie ogromnych ilości punktów. Dla przykładu w piłce nożnej – każdy udany wślizg, próba strzelenia gola powiększa licznik, a gdy już uda nam się trafić bramkę zdobywamy wszystkie naliczone punkty.
W przeciwieństwie do wersji przenośnej, większość postaci pozwoli na udział w wszystkich konkurencjach sportowych. Z 35 grywalnych zawodników, tylko 14 jest przypisanych do konkretnych sportów. Jak można zauważyć, z Wii U wycięto kilka postaci względem wersji z 3DSa.
Dodatkową nowością jest tryb Heroes Showdown, odblokowywany po wygraniu we wszystkich konkurencjach, lub zdobyciu brązowego medalu w siedmiu turniejach. Zabawa polega na braniu udziału w losowo wybieranych konkurencjach drużynowych. Rozgrywka kończy się z chwilą wyeliminowania ostatniego zawodnika jednej z drużyn.
Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games zawiera lokalny tryb wieloosobowy, pozwalający na jednoczesną rozgrywkę maksymalnie 4 osobom przy jednej konsoli.
Tytuł ten pozwoli na wykorzystanie figurek amiibo. Przyłożenie figurki Mario lub Sonica pozwoli na wzięcie udziału w Lidze Mario / Lidze Sonica (zależnie od amiibo). Pozostałe pozwolą na uzyskanie nieco monet lub pierścieni.
Mario & Sonic at the Rio 2016 Olympic Games zadebiutuje na Wii U już 24 czerwca 2016.
Dodaj komentarz