Nie martwią się takimi produkcjami jak GTA czy Hardline, mimo ich dużej popularności.
Pomimo sukcesu GTA Heists i Battlefield Hardline, Overkill Software najwyraźniej nie martwi się o to, jak PayDay 2: Crimewatch Edition poradzi sobie na konsolach nowej generacji. Przypomnę, że premiera nastąpi w czerwcu, więc stosunkowo nie jest to zbyt długi okres. W wywiadzie dla VG24/7, producent Almir Listo wyjaśnił, że chociaż GTA i Hardline to duże tytuły, PayDay 2 posiada własną „społeczność”. Co więcej deweloperzy uczą się od tego co (w GTA i Hardline) jest dobre i co mogą zrobić lepiej.
Nie boimy się; mamy własną społeczność i wiemy czego chcą i to właśnie sprawia, że gatunek heists jest bardziej popularny. Czekam z niecierpliwością na GTA Heists na PC i nie mogę doczekać się, żeby zobaczyć co ma w sobie Hardline. Z naszego punktu widzenia po prostu przyjmujemy wyzwanie. Każda konkurencja może tylko ulepszyć naszą grę. Będziemy oczywiście grać w ich gry dla własnej zabawy i będziemy się od nich uczyć. Będziemy przyglądać się, co zrobili dobrze i co mogliby zrobić lepiej.
Trzymam kciuki za sukces tej produkcji. A Wy?
Dodaj komentarz