Dengeki PlayStation przeprowadziło wywiad z producentem Sward Art Online: Lost Song, Yosuke Futami, który zdradził kolejne szczegóły odnośnie gry i problemy z jakimi się borykają na etapie developingu.
Cały wywiad można tak podsumować:
- W przeciwieństwie do Hollow Fragment nie igramy już z życiem i śmiercią, więc atmosfera nie jest tak ponura
- Rain dołącza do grupy w połowie gry
- Seven nie jest dobra w graniu, ale jest liderką gildii Shamrock
- Jedną z grywalnych postaci ostatecznie będzie Agil, która była rozpatrywana na równi z Eugene
- Wydarzenia w grze będą zależne od składu naszej drużyny
- Lost Song nie ma być sequelem Hollow Fragment, za LS jest odpowiedzialne inne studio
- Magia będzie łatwiejsza w użyciu niż w HF
- Ponieważ Lost Song i Hollow Fragment to inne gry, save’y z HF nie będą kompatybilne z LS
- Mapy będą miały powierzchnię ok. 1 km kwadratowego
Dodaj komentarz