Część osób mogła już pomyśleć, że tytuł ten poszedł w niepamięć. Żadnego odzewu od deweloperów, więc wszystko wskazuje na jedno.
Okazuje się jednak, że produkcja nie poszła w odstawkę. Dla przypomnienia nadmienię, że Deep Down miał być ekskluzywnie stworzonym RPG, który dostępny byłby w formie free-to-play na PlayStation 4. Stanowisko w tej sprawie zajął producent Yoshinori Ono, który w wywiadzie dla 4Gamer powiedział kilka uspokajających słów.
Wydaje się, że Deep Down zajmie nieco więcej czasu. Zauważyliśmy, że pojawiają się pewne informacje jakoby prace nad Deep Down zostały wstrzymane, ale to nieprawda – (śmieje się).
Nawet jeśli potrwa to trochę dłużej, to i tak chcemy przedstawić coś zupełnie innego niż to, co początkowo zaprezentowaliśmy. W rzeczywistości, pomysł nabrał większych rozmiarów niż było to ogłoszone. Właściwie, poprzedni projekt nie była chyba dobry.
Ono-san kontynuował wspominając o tym, że gry sieciowe wymagają długoterminowego zaangażowania. A jeśli usługi internetowe nie są wystarczająco rozwinięte, gracze tracą szybko zainteresowanie nawet jeśli gra jest dobra. Zespół podejrzewał, że poprzedni koncept może nie przykuć aż tak dużego zainteresowania ze strony użytkowników, a więc postanowił poświęcić swój czas, by go wzbogacić.
Dodaj komentarz