Dyrektor kreatywny Slightly Mad Studios – Andy Tudor – podzielił się nowymi informacjami na temat gry.
Idea stworzenia Project CARS została zrodzona w październiku 2011 roku jako naturalna kontynuacja pracy po dwóch największych seriach gier wyścigowych – Need for Speed oraz Test Drive – i zarazem powrót do korzeni.
Studio miało na celu stworzyć tytuł, który obejmowałby szeroki zakres różnych typów samochodów i sportów motorowych. Aby to marzenie się spełniło, dają graczom wolność zabawy i eksperymentowania.
Andy Tudor opisuje model jazdy tymi słowy:
„Chcieliśmy, aby rdzeń wrażenia z jazdy był najbardziej autentyczny na tej planecie i chcieliśmy zapewnić Państwu wszystkie funkcje niezbędne do odtworzenia wyścigowego weekendu, jak to w życiu bywa – w komplecie z dynamicznymi porami dnia i pogody, które nie tylko pięknie wyglądają, ale także kwestionują umiejętności kierowcy i zapewniają wiele możliwości strategicznych.”
Project Cars posiada wiele funkcji internetowych i społecznościowych – próby czasowe, wydarzenia, konkurencje wieloosobowe, udostępnianie treści, porównanie statystyk i wiele więcej.
Slightly Mad Studios jest bardzo podekscytowane tym, że gra będzie dostępna w listopadzie. A po tych ekskluzywnych screenach można śmiało stwierdzić, że tytuł wygląda fantastycznie na PlayStation 4.
Samochody oraz tory w grze są dokładne odwzorowane w skali 1:1 i są one takie same jak w rzeczywistym świecie, Project Cars będzie jedną z pierwszych gier na PS4 wspierającą wirtualną rzeczywistość poprzez zestaw Morpheus.
Dodaj komentarz