Nowy trailer, informacje dotyczące procesu produkcji oraz sterowanie.
Jak wszyscy wiemy, Driveclub zaliczył sporą obsuwkę. Twórcy musieli kompletnie przerobić system sieciowy, aby stworzyć prawdziwą, w pełni społecznościową, grę wyścigową.
Wszystkie modele pięćdziesięciu pojazdów zostały wykonane starannie, tak aby świetnie prezentowały się w rozdzielczości 1080p. Przed wyścigiem, nasz kierowca wsiada do pojazdu i widzimy obraz z jego oczu, prezentujący nam wnętrze samochodu, z naciskiem na kokpit. Zapala silnik i słyszymy charakterystyczny dla danego modelu ryk.
Dźwięki silników zostały nagrane kilkoma mikrofonami, aby uchwycić brzmienie silnika wewnątrz oraz na zewnątrz pojazdu.
Wynagradzani będziemy nie tylko za miejsce zajęte w czasie wyścigu, ale również za średnią prędkość, długość driftu, czy za przyspieszenia. Na to wszystko składa się seria wyzwań, dostępnych na każdym torze.
[youtube id=”9JERdfYV1Mo” width=”618″ height=”348″]
Sterowanie w grze jest bardzo proste: R2 odpowiada za przyspieszenie, L2 za hamulec, lewy drążek za skręcani, a prawy za rozglądanie się.
[youtube id=”7sB3B7k7hbY” width=”618″ height=”348″]
RT @VitaSITEinfo: Kolejne szczegóły dotyczące Driveclub http://t.co/Lk4vKdgiWb #ps4 #Driveclub