Przygodom sympatycznego bohatera brakuje w przenośnej wersji 28 poziomów.
Wbrew zapewnieniom Ubisoftu, jakoby Rayman Legends na Vicie miał być dokładnym portem z dużych konsol i PC, użytkownicy PSV otrzymują uboższą edycję gry.
Na przenośnej konsoli Sony nie uświadczymy poziomów Inwazji – nowych wersji już ukończonych etapów, zawierających tym razem nowe elementy i zagrożenia.
Braki Vitowego Raymana widać chociażby na podstawie liczby całkowitych Lumów do odnalezienia. Posiadacze PS3, X360 oraz PC mogą odnaleźć wspomnianych stworzeń aż o 85 więcej!
Producent tytułu do tej pory nie ustosunkował się do opisywanego odkrycia.
AKTUALIZACJA: Pracownik Ubisoftu, Gary Steinman, na blogu producenta napisał, że Vita otrzyma brakujące poziomy w patchu. Dziękuję naszemu forumowiczowi (o nicku CTSG) za poinformowanie mnie o tym.
Co za debilny pomysl producentow, zeby dawac poziomy z Origins kosztem nowych. A tak na marginesie to mam nadzieje ze w jakims przyszlym patchu dodadza brakujace. Kurde, wkurza mnie to na maksa ale i tak kupie….
Łatwiejsza platynka. 😉 A tak serio to szkoda – wolałbym, żeby nie dali leveli z Origins, niż żeby rezygnowali z Inwazji. BTW – 28×3=84, a w puli Małaków brakuje 85. =X
O.o Znalazłem dziś mojego ulubionego youtubera na portalu o vicie zamiast YT 😀 . Ale jeśli już chodzi o raymana to mi to wisi, że będzie jako DLC, najwyżej się usunie jakiąś gierkę z plusa, przejdzie legends i wróci do poprzedniej produkcji 🙂 .
PS. Błagam, wstaw coś na YT, bo już 3 zaległe serie w tym czasie ukończyłem… 😀