Po ponad dekadzie rozłąki, Paul Bertone wraca do pracy nad grami Halo. Przez prawie 12 lat zajmował się designem w Halo 1-3, ODST i Reach.
Przez ostatnią dekadę (Paul odszedł z Bungie w 2012 roku) pracował z kilku rozpoznawanych studiach. Industrial Toys to studio mobilne należące do EA, aktualnie zajmujące się nową grą z serii Battlefield. Undead Labs to oczywiście rodzice State of Decay, a Highwire Games to twórcy Six Days in Fallujah. We wszystkich tych studiach Paul Bertone zajmował się designem lub jego nadzorowaniem.
Teraz w 343 Industries pracować będzie nad Halo Infinite.
Nowe stanowisko to Technical Design Director, a do obowiązków Paula należeć będzie koordynowanie prac pomiędzy programistami, a designerami gry.
Przy okazji, 343 Industries ogłosiło niedawno, że będą pracować ze społecznością moderów nad przywróceniem do gry treści, które nie znalazły się w starych grach Halo. Wśród wyciętych przed premierą zawartości znajdują się nowe mapy, przeciwnicy, bronie, a także pojazdy. Celem jest dodanie ich do Halo: Master Chief Collection (ale tylko na PC).
Źródło: Windows Central [1] / [2]
Dodaj komentarz