Studio Ubisoft przedstawiło plany na wspieranie i rozwijanie Tom Clancy’s Ghost Recon: Breakpoint w pierwszym roku po premierze.
Równo z premierą Ghost Recon: Breakpoint będzie dostępny pierwszy dodatek do gry – Operation Greenstone. Operacja ta będzie aktywna do stycznia przyszłego roku. Natomiast pierwszym rajdem, jakiego doświadczymy w tytule będzie Project Titan. Zabierze nas na wulkaniczną wyspę, na której będziemy się mierzyć z wieloma przeciwnikami. Zadanie to będzie dostępne dla od jednego do czterech graczy i będzie w pełni darmowe. Za wykonanie zadań w ramach Project Titan dostaniemy wyjątkowe, niemożliwe do zdobycia w inny sposób, nagrody. Co tydzień będą się zmieniały zasady w tym trybie, a więc również niesione wyzwania.
Nie zabraknie także sieciowych wydarzeń. Będą one oferowały nowe osoby – gości – które pomogą Nomadom pozbyć się zagrożeń. Nowe wydarzenia będą udostępniane równo z pojawieniem się nowego dodatku, a każde wydarzenie będzie trwało miesiąc. Pierwsze pozwoli nam spotkać się z T-800 – androidem znanym z serii Terminator. Jeśli uda się nam wyjść zwycięsko ze starcia, pozyskamy nowe bronie, dodatki do broni, pojazdy i elementy służące do personalizowania postaci.
Inżynier będzie pierwszą klasą dodaną do Ghost Recon: Breakpoint po premierze gry. Każdy będzie mógł się wcielić w Inżyniera bez dodatkowych opłat. Natomiast posiadacze Przepustki Sezonowej natychmiast odblokują tę klasę, bez konieczności wydania punktów umiejętności. Co więcej, będą mogli zostać Inżynierem o tydzień wcześniej.
Co trzy tygodnie w grze pojawią się też dwie nowe fabularne misje frakcyjne. W Ghost Recon Breakpoint będzie też dostępne 14 nowych zadań dziennych oraz tryb PvP – Ghost War.
Drugi zestaw dodatkowej zawartości do Ghost Recon: Breakpoint będzie dostępny od lutego 2020 roku do maja. Zaoferuje nam możliwość sprawdzenia się w nowej przygodzie, nazwanej Deep State. Zapewni ona 5 godzin rozszerzenia opowieści przedstawionej w podstawowej wersji gry. Pierwsza godzina będzie darmowa dla każdego, natomiast całość Deep State będzie udostępniona nabywcom Przepustki Sezonowej. Opisywany zestaw rozwinie także Project Titan i wprowadzi specjalne wydarzenie, za którego wykonanie dostaniemy nowe bronie, pojazdy i możliwości personalizacji. Pojawi się również nowa klasa, do której dostęp będą mieli wszyscy gracze korzystający z trybów PvP i PvE. Jeśli macie Przepustkę Sezonową, będziecie mogli wcielić się w przedstawiciela tej klasy tydzień wcześniej i bez dodatkowych kosztów w postaci punktów umiejętności. Nie zabraknie tez nowych misji frakcji i rozwinięć trybu Ghost War.
Trzeci pakiet dodatków to między innymi kolejna nowa przygoda, tym razem nosząca nazwę Transcendence. Jej ukończenie zajmie ponad 5 godzin i dzięki niej poznamy nową frakcję. Podobnie jak wcześniej, pierwsza godzina jest darmowa, a dostęp do całej zawartości tej przygody jest zarezerwowany dla tych z Was, którzy posiadają Przepustkę Sezonową. Można też być pewnym obecności nowego rajdu i specjalnego wydarzenia. Ghost Recon: Breakpoint zaoferuje też kolejną nową klasę, której zasady odblokowania będą tożsame z tymi, z którymi mieliśmy do czynienia przy drugim pakiecie dodatków.
Jednocześnie studio Ubisoft uspokaja przeciwników czynników hazardowych w grach. W Ghost Recon: Breakpoint wszystkie bronie i wyposażenie będzie mogło być zdobyte, po prostu grając w tę produkcję. Ekskluzywne schematy broni będą zapewniały jedynie kosmetyczną zmianę.
Ghost Recon: Breakpoint będzie się różniło się od Wildlands między innymi pod kątem waluty. W grze będą występowały dwa podstawowe rodzaje:
- Kredyty Skell – przyznawane za granie i możliwe do kupienia za Monety Ducha. Waluta ta będzie używana do tworzenia nowych broni, odblokowywania konkretnych ulepszeń broni, kupowania określonych broni i sprzętu, odblokowywania elementów służących personalizowaniu postaci i konkretnych pojazdów.
- Monety Ducha – można je zdobyć tylko, kupując za prawdziwe pieniądze. Można je wydawać na wspomniane wcześniej Kredyty Skell, ale i na automatyczne zdobywanie schematów i dodatków do broni (bez konieczności odnalezienia ich w świecie gry), ekskluzywne opcje personalizacji i pojazdy, bonusy oszczędzające czas i wspomagacze nagród.
Jeśli będziemy chcieli, kupimy też większość komponentów w pakietach. Pozwoli to nam wytworzyć nowe przedmioty o wiele szybciej niż w przypadku, w którym musielibyśmy szukać komponentów. Będzie też możliwość kupienia zestawów Kredytów Skell.
Ghost Recon: Breakpoint zapewni też nagrody przyznawane za postępy w starciach w misjach frakcji i Ghost War. Będą dostępne wspomagacze tak zwanych Battle Points. Podwoją one nasze już zdobyte oraz przyszłe punkty ze starć, abyśmy szybciej wskakiwali na coraz wyższe poziomy.
Ghost Recon: Breakpoint ukaże się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One już w następny piątek, 4 października.
Źródło: Oficjalna strona gry
Dodaj komentarz