Cyberpunk 2077 będzie zawierało wiele momentów, w których będziemy mogli (ale nie musieli) walczyć z przeciwnikami.
Na Twitterowym koncie Cyberpunk 2077 Miles Tost, projektant poziomów w nadchodzącym dziele studia CD Projekt Red, opowiedział o obyciu z bronią:
Z powyższego materiału wynika, że im częściej będziemy korzystać z jakiejś broni w Cyberpunk 2077, tym większa będzie jej znajomość. Będzie to miało wpływ nie tylko na celność i zadawane obrażenia, ale również na animacje. Sposób, w jaki nasz(a) V będzie trzymał(a) broń i animacja przeładowania będą uzależnione od poziomu znajomości naszego przykładowego karabinu, czy strzelby. Dzięki temu twórcy chcą naocznie wskazać na opanowanie broni przez naszą postać, nie wykazując go wyłącznie statystykami.
Cyberpunk 2077 ukaże się na konsolach PlayStation 4 i Xbox One 16 kwietnia 2020 roku. Śledźcie nasz portal, bo może uda się nam czegoś dowiedzieć o tym tytule w przyszłym miesiącu, kiedy to będziemy na targach Gamescom w Kolonii.
Źródło: Twitter
Dodaj komentarz